Sendt: 05 December 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forsøgte at købe en flad. Toshiba 32" WL 66 hos Xave. Fik desværre leveret et defekt apparat idet en hel linie pixels fungerede forkert. Returnerede straks, og bad telefonisk om en ombytning. Svaret var at de lige skulle se apparatet først. Desværre valgte de at sende til reparation og derefter har der været voldsom stilhed. Efter 5 uger fik jeg pludselig en mail om at apparatet var på vej til mig - samtidig viste deres "reklamationsforum" at sagen var afsluttet. 7 uger henne kontaktede jeg Xave og meddelte at jeg returnerede apparatet. (Ja, jeg har rådført mig med forbrugerstyrelsen, som mener jeg har mindst 11 og nok 14 dages returret tilgode da jeg slet ikke har haft apparatet intakt). Nu sidder jeg og vrider hænder. Xave har ikke kvitteret for min "returnering" endsige varslet en tilbagebetaling.
Er der andre der oplever problemer med Xave? Er det nu kavalleriet skal frem, dvs at jeg skal bruge penge på bistand?
|