Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 21:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: screenmaxx.com i Tyskland, anmeldelse. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
netbjarne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Prokektorlamper er meget dyre. Jeg ville have en ny til min Sanyo PLV-Z3, og prisen i Danmark ligger på omkring 3400 kroner. Uanset hvor gerne jeg vil handle lokalt, synes jeg at det er ALT for dyrt, så jeg kiggede ud over dk grænser.

Bestilling og betaling.
I Tyskland fandt jeg en lampe hos http://www.screenmaxx.com/ til omkring 2200 kroner. Screenmaxx.com er på tysk, men det er også muligt at vælge en engelsk version, selvom denne ikke er fuldt oversat. Jeg bestilte, og betale med VISA kort. Screenmaxx bruger noget "Verified by VISA" som betyder at man ud over den almindelige procedure, med kortnr og udløbsdato, også skal en tur forbi sin netbank og logge på med certifikat eller nøgle eller hvad ens netbank nu benytter sig af - ekstra sikkerhed, det kan jeg godt lide.

Modtagelse.
Pakken kom med fragtmand. Den var perfekt emballeret, i lampens originale forseglede papæske og en almindelig større papkasse udenom, selvfølgelig med noget fyld så den ikke rasler rundt.

Returnering.
Til min gru, fandt jeg ud af at jeg havde bestilt den forkerte lampe. Min fejl. Jeg emailer til screenmaxx og forklarer dem omstændighederne. Jeg har selvfølgelig ikke brudt den inderste forseglede pap-æske, så jeg kan bare sende retur med almindelig post.

Genbestilling.
Vi aftaler, at jeg laver en bankoverførsel af pris-differencen mellem den forkerte lampe som jeg har returneret, og den rigtige der koster 7 euro mere. Det ordner min netbank for mig. Screenmaxx har switft kode osv, så omkostningerne begrænser sig til 40 kr.

Ventetiden.
Nu går der næsten en måneds ventetid. Screenmaxx har modtaget min overførsel, men der er åbenbart problemer med deres leverandør - alle deres SANYO lamper er i restordre. Jeg bliver en smule nervøs, jeg har trodsalt 2200 kr ude at svømme, men screenmaxx svarer hurtigt på mine email henvendelser, og for to dage siden dukker den rigtige lampe så op.

Konklusion.
Fin service, også når kunden klokker i det. Gode priser. Sikker betaling. Så kan man leve med at skulle besøge et tysk/semi-engelsk website, er der penge at spare.

Bjarne

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Tak for anbefalingen. De har rigtig nok mange lamper og til fornuftige priser. Mystisk at vi ikke har noget tilsvarende her i .dk - differencen mellem dansk og tysk moms kan ikke være hele årsagen til prisforskellen.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

KAn jo være de tjener penge på en anden måde en Benq PE8720 koster idag ca 13500kr i Danmark og hos dem :

Benq PE8720

(Video-/Daten-Projektor/Beamer)
* W-XGA 1280 x 720
* HD-Ready
* Kontrast 6200:1
* HDMI-Schnittstelle mit HDCP
* 8-Segment Farbrad
* Senseye-Technologi

6.739,- €

Det giver så ca 35000kr til at købe lamper for :)

Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes