Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 22:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dårlig oplevelse med TapeConnection (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Nu havde jeg endelig fået overtalt en kammerat og hans kone til at investere et par kroner i lidt ordentlig surround i stedet for det Bilka-anlæg de havde stående. Lidt søgen frem og tilbage, og valget faldt på en Yamaha RX-V459 receiver og et sæt Audio Pro Cinema Room - indenfor den opsatte prisramme virkede det fornuftigt.

Jeg blev hyret som lydkonsulent, hvilket også indebar at jeg ringede (2/7) til TapeConnection og bestilte tingende i min kammerats navn. Desværre var begge dele ikke på lager, men de skulle dog komme i løbet af en uges tid.

Efterfølgende ringede jeg, efter et par ugers tid så vidt jeg husker, for at høre hvordan det så ud. Yamaha'en skulle lige netop være ankommet på lager, men højttalersættet manglede stadig. I går ringede jeg så igen. Højttalersættet var stadig ikke kommet, og igen mente de at der ville gå en uges tid.

Men i dag blev han så ringet op... Her fik han at vide at højttalersættet var udgået af sortimentet, og at de ikke ville kunne skaffe det - sådan kan det jo gå. Men samtidig fik han at vide at sættet aldrig var blevet bestilt!!!!! Det synes jeg sgu' var en skidt melding at komme med. Nu har vi tålmodigt ventet på at de skulle få det hjem, og de har to gange oplyst at det snart dukker op, og så får vi den melding. Da jeg ringede i går kunne jeg godt fornemme at der var lidt tvivl på linien, men der blev intet nævnt om problemer.

Han afbestilte naturligvis ordren, altså også Yamaha'en, og jeg må indrømme at jeg nok heller ikke gider handle der længere. Jeg har tidligere været ude for at skulle vente over en måned på et sæt hovedtelefoner hvor der også var gået kludder i ordren, og da de langt om længe tilsendte mig nogle hovedtelefoner, så var det den forkerte model.

* * * End of brok * * *
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes