Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 12:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Anbefaling af nysound.com (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 29 August 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Efter jeg har bestilt og modtaget et sæt monoblokke og kabler som jeg har bestilt hos www.nysound.com er det vist tid til lidt ros fra min side af.

Til at starte med var jeg lidt nervøs for at bestille fra nysound men efter jeg havde læst på nettet om andre folks positive erfaringer med firmaet tog jeg springet og det er jeg glad for jeg gjorde.

Priserne er gode, selv efter fragt, told og moms er regnet med og de svarer hurtigt på eventuelle spørgsmål om deres produkter eller en evt ordre man må have hos dem. Der går under 24 timer før man har et svar hvilket er hurtigere end de fleste web shops i Danmark hvor jeg tit har måtte vente dagevis på et svar eller slet ikke fået et.

Angående levering så tog det kun 7 dage fra jeg bestilte til jeg havde mine varer hvilket er imponerende tage i betragtning af at de skulle sendes helt fra Kina, dog godt nok med DHL Express.  Har før bestilt ting hos en dansk forhandler hvor det tog 3 uger før jeg modtog dem, de skulle kun en tur fra Tyskland først og så var det endda almindelige standard varer.

Alt i alt var det en god oplevelse og kan kun anbefale folk der er interesserede i kina hifi at bestille fra nysound.com.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

djaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

jeg ved godt det er en gammel tråd men vil lige suplere med egne erfaringer med nysound.com

jeg bestilte for, efterhånden et godt stykke tid siden en jungson amp. de skrev til mig at den var på lager og ville sende den to uger efter bestilling og hævede pengene med det samme.
da de to uger var gået skrev de at der ville gå yderligere 3 uger før jeg kunne få den.
efter de 3 uger blev jeg så bedt om at vendte 3 ekstra uger før jeg overhovedet kunne få at vide om de kunne levere den. jeg svarede så at jeg skulle have mine penge tilbage hurtigst muligt, men efter godt en uge(!) skrev de at de synes jeg skulle overveje et andet af deres produkter og ellers stod der intet i mailen. jeg svarede at jeg ikke var interreseret i andre produkter og at jeg gerne ville have mine penge igen. nu er der så gået en uge mere hvor de ikke har svaret på trods af at de lover svar inden for 24 timer på deres side, og jeg er ved at være en lille smule sur over deres behandling af mig.
det er sidste gang jeg kaster mig ud i bestilling fra sider jeg ikke har handlet fra før og kan ikke anbefale nysound.com til nogen

mvh anders

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Har du betalt med Dankort eller overført pengene via netbank?

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Min. Visa eller Mastercard.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:

Jesper Juul skrev:

Min. Visa eller Mastercard.

Hvis det er tilfældet så er det jo bare ned i banken og bede dem tilbageføre pengene.

djaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

visa dankort... er der ikke en grænse for hvor lang tid man kan trække betalingen tilbage?

Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Havde det været en direkte bankoverførsel kunne banken stoppe det, men mht visa kort, så skal banken vist gøre det indenfor 24 timer.

Surt med sådan en oplevelse - det er mere imponerende de vil være bekendt at behandle en kunde sådan....???? Held og lykke.

Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

djaan skrev:
visa dankort... er der ikke en grænse for hvor lang tid man kan trække betalingen tilbage?

Ikke hvad jeg ved af, hvis du har betalt for noget med Dankort som du ikke har fået, skal banken tilbageføre pengene.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Gbemi skrev:

Havde det været en direkte bankoverførsel kunne banken stoppe det, men mht visa kort, så skal banken vist gøre det indenfor 24 timer.

Surt med sådan en oplevelse - det er mere imponerende de vil være bekendt at behandle en kunde sådan....???? Held og lykke.

Siden hvornår? Det er da præcist omvendt, en bankoverførsel kan banken ikke trække tilbage, men det skal de hvis der er betalt med Dankort og der er svjv. ingen tidsgrænse på.

ikeaboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2008
Lokalitet: Fyn
Sendt: 20 Oktober 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Vil lige gøre opmærksom på denne advarsel fra Xindaks hjemmeside omkring bla. nysound.com

http://www.xindak.com/english/choice_brand.htm

Til top Vis ikeaboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ikeaboy

P Sikjær
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2007
Sendt: 20 Oktober 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Hej Djaaen

Du henvender dig blot til din bank og siger at du ikke har modtaget nogle varer så bliver pengene tilbageført til din konto. Men det indbefatter at du skal lave en klage over butikken til banken.

Jeg har prøvet det samme da jeg skulle købe en lampe i Holland, og da der var gået en måneds tid med mails frem og tilbage gik jeg en tur i banken og forklarede dem problemet og to dage senere var pengene tilbage på min konto, det var knap kr. 4.000, så det var jo helt fint.

Egill
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: Sverige
Sendt: 21 Oktober 2008 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Tråkigt att du har problem med Nysound, jag har handlat där ett par gånger och det har alltid gått bra, men det var för några år sedan. Däremot verkar det vanligt bland Kinaförsäljare att det ibland kan ta lång tid innan de får fram vissa produkter. Jag tror att det har att göra med att de inte använder sig av de officiella distributionskanalerna.

Angående Xindaks varning så är dessa försäljare måske unauthorized, men de säljer inte fake-produkter. Det är jag rätt säker på. 

ikeaboy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2008
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 Oktober 2008 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Egill skrev:
Tråkigt att du har problem med Nysound, jag har handlat där ett par gånger och det har alltid gått bra, men det var för några år sedan. Däremot verkar det vanligt bland Kinaförsäljare att det ibland kan ta lång tid innan de får fram vissa produkter. Jag tror att det har att göra med att de inte använder sig av de officiella distributionskanalerna.

Angående Xindaks varning så är dessa försäljare måske unauthorized, men de säljer inte fake-produkter. Det är jag rätt säker på. 

Jeg har set en der havde Xindak kabler købt ved nysound.com til salg her på sitet, jeg kunne se på billedet at de var anderledes end de Xindak kabler af samme mærke jeg ellers havde set. Jeg studset også over kablerne var blevet sat til salg til 1/5 af prisen påtrods af de kun var 1½års tid gamle, selvom det var nogle meget dyre kabler (Xindak gold), så jeg undersøgte det nærmere og fandt frem til advarslen på Xindaks hjemmeside. Så jeg vil nu ikke være så sikker på de ikke sælger fake produkter.

Til top Vis ikeaboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ikeaboy

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2008 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

P Sikjær skrev:

Hej Djaaen

Du henvender dig blot til din bank og siger at du ikke har modtaget nogle varer så bliver pengene tilbageført til din konto. Men det indbefatter at du skal lave en klage over butikken til banken.

Jeg har prøvet det samme da jeg skulle købe en lampe i Holland, og da der var gået en måneds tid med mails frem og tilbage gik jeg en tur i banken og forklarede dem problemet og to dage senere var pengene tilbage på min konto, det var knap kr. 4.000, så det var jo helt fint.

Men kun så længe vi taler om at der er betalt med Visa/Dankort.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes