Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 18:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Erfaringer med cd-wow? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DJDiscoBanana
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil Audio4ever

Bruger siden: 15 November 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 04:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft en del problemer med at få hentet alle mine cd'er hjem fra danske netbutikker, simpelthen fordi de ikke har dem allesammen

så faldt over www.cd-wow.com virkelig fed side, som ser ud til at have stort set alt mellem himmel og jord af cd'er, og enda til en retfærdig pris.

hvad er er jeres erfaring med dem? er de til at handle med? for så ryger der vidst lige et ordentligt læs cd'er hjem

Mvh the DJ

Til top Vis DJDiscoBanana's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJDiscoBanana

Langendorf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 05:50 | IP-adresse registreret  

Du kan roligt handle ved cd wow jeg har handlet der mange gange uden problemmer

www.play.com er også et fint sted

Jeg har også handlet en del på www.seconspind.com

De er rigtig billige de har lige haft minus 20% og gratis fragt. De skriver at det er brugte cd´er men det har jeg aldrig været ude for. De har altid været nye. Men hvis jeg har bestilt mer end 5 cd´er i en ordre har de nogen gange sendt dem uden cover, men papiret til coveret er med. Men det er vel okay når de ikke koster mere en 15kr

Til top Vis Langendorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Langendorf

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 07:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet der flere gange, men gør det ikke mere. Forklaringen kan du læse i denne tråd :

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59355&K W=cd%2Dwow

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Langendorf
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

Jeg har handlet der flere gange, men gør det ikke mere. Forklaringen kan du læse i denne tråd :

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59355&K W=cd%2Dwow

Problemmet ligger jo ved post dk. Jeg har også været ude for at det tog lidt lang tid. Jeg sendte bare en mail til dem og de sendte en ny. Og hvis coveret har været knækket har jeg bare fået sendt en nyt og Dem der har afbestilt har også altid fået deres penge tilbage.
Til top Vis Langendorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Langendorf

flpdk
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 01 Juni 2003
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Har ikke handlet med dem, men med CDON og IMUSIC. På nogle CD'er kan der godt være en del ventetid (mest fra CDON). Statusoplysninger er helt klart bedst hos IMUSIC, så der handler jeg for det meste. Har aldrig haft problemer med at rette en ordre (annullere, slette eller tilføje).

Nogle gange kan man komme ud for at coveret er knækket, men her gider jeg ikke at bruge tid på at få et nyt fra dem jeg handler med. Jeg udskifter det blot uden at tænke mere over det.

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Langendorf skrev:

Problemmet ligger jo ved post dk. Jeg har også været ude for at det tog lidt lang tid. Jeg sendte bare en mail til dem og de sendte en ny. Og hvis coveret har været knækket har jeg bare fået sendt en nyt og Dem der har afbestilt har også altid fået deres penge tilbage.

Jeg er ikke i tvivl om at postvæsenet også laver fejl, men det kan ikke være hele forklaringen. Hvis du læser hele tråden, kan du se en del problemer som ikke kan skyldes posten. Jeg citerer lige et af mine egne indlæg fra tråden :

Stanley skrev:

Jeg har også lige forsøgt at bestille hos dem. Dagen efter min bestilling kunne jeg se at min ordre ventede på at blive afsendt fra Cd-wow og at der ville gå 10 dage fra de sendte den til jeg modtog den. Pengene blev hævet på min bankkonto samme dag som de modtog bestillingen. 11 dage senere var cd´en stadig ikke afsendt, og da jeg ikke kunne vente så længe (det var til en gave), afbestilte jeg. Herefter fik jeg en mail der fortalte mig at det ville tage 5-7 arbejdsdage at føre mine penge tilbage.

Jeg har lige modtaget en dvd fra www.play.com , som også har gratis forsendelse. Der gik 5 dage fra jeg bestilte til jeg modtog min dvd. Pengene blev først hævet på min bankkonto en dag efter jeg havde modtaget en mail om at min dvd var afsendt.

Jeg har også gode erfaringer med www.amazon.uk og www.imusic.dk .

Jeg modtog aldrig en mail fra dem om at min ordre var afsendt, og status sagde "venter på afsendelse". Så kan problemet jo ikke ligge hos post.dk. Andre har haft lignende problemer.

Jeg har handlet mange gange hos de 3 andre leverandører jeg nævner, og der har aldrig været problemer. Jeg har heller ikke hørt om andre der har haft problemer med dem. De bruger også post.dk.

Når man bestiller hos cd-wow, bliver pengene hævet samme dag som de modtager bestillingen. Det gælder også selvom de ikke kan levere varerne. Derimod tager det 5-7 arbejdsdage at tilbageføre pengene hvis de ikke kan levere eller man afbestiller. Hos de andre leverandører bliver pengene først hævet når de sender pakken, nogle gange endda først senere.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

CasperCU
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2005
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

jeg har købt cd'er derfra 11-12 gange. aldrig nogen problemer. eneste minus er den lidt lange leveringstid.. 
Til top Vis CasperCU's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CasperCU

flpdk
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 01 Juni 2003
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

Når man bestiller hos cd-wow, bliver pengene hævet samme dag som de modtager bestillingen. Det gælder også selvom de ikke kan levere varerne. Derimod tager det 5-7 arbejdsdage at tilbageføre pengene hvis de ikke kan levere eller man afbestiller. Hos de andre leverandører bliver pengene først hævet når de sender pakken, nogle gange endda først senere.

Hos IMUSIC bli'r pengene først hævet, når varen bli'r sendt og sådan skal det også være. Hos CDON kan du bestille, så du ved modtagelsen får et betalingskort. Ikke noget med penge frem og tilbage - helt klart at foretrække. Bli'r bestillingen delt op i flere dele p.g.a. manglende varer, kommer der ikke ekstra proto på.

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 August 2008 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

CD-wow havde hvis nok nogle problemer. De fik også nye ejer mig bekendt.

Efter det begyndte det at kører godt igen. De hæver pengene med det samme, også selv om varen ikke er på lager. Men de har aldrig snydt mig, og jeg har aldrig mistet noget. Jeg har måske købt omkring 15-20 cd'er dvd'er

Tilgengæld har jeg i den senere tid haft problemer med log ind?

Andre som har oplevet det?

Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 August 2008 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Det er godt nok noget tid siden jeg sidst har handlet der. ca 1 år. men har handlet der 7-8 gange og alle gangene er har været fult tilfreds stillende..

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 August 2008 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

CD-WOW er helt perfekt. De levere til tiden og man få mail med opdateret info om lev. mm.

derudover har jeg oplevet at tapperne i cd æaken har været knækket. De sender en ny uden at kny.

BANG CD er også helt ok.

Jeg køber næsten aldrig andre steder længere, da prisen for en ny cd er ca.½ delen af herhjemme...

snod
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 August 2008 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt mange skiver ved Cd-wow uden problemer overhovedet. Men det sker at pengene hæves nogen tid før pladen sendes.

Ellers er der også www.bangcd.com (som regel en smule billigere end Cd-wow, men med mindre udvalg) og www.supercdworld.com

Til top Vis snod's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snod

Obii
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 04 August 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Hmm - er der ingen, der har haft problemer med det der 'verified by Visa' når i skulle betale hos Cd-wow? Jeg er nemlig ikke videre tryg ved et system, der forlanger at jeg logger på min bank for at købe ind - men har i gjort noget andet ved betaling?

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 August 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Obii skrev:
Hmm - er der ingen, der har haft problemer med det der 'verified by Visa' når i skulle betale hos Cd-wow? Jeg er nemlig ikke videre tryg ved et system, der forlanger at jeg logger på min bank for at købe ind - men har i gjort noget andet ved betaling?

Det er noget de startede på for 1 års tid siden, så vidt jeg husker... Siden da har jeg ikke handlet hos dem, simpelthen fordi deres system ikke kan snakke sammen med min netbank, så jeg kan slet ikke få betalt varerne, ergo modtager jeg dem heller ikke  En kammerat, der har en anden bank, har det samme problem.

Jeg sendte oven i købet et par e-mails til dem vedrørende problemet, og hvor de tidligere altid har besvaret e-mails hurtigt, så har de slet ikke besvaret mine henvendelser. Inden da havde jeg handlet adskillige cd'er og dvd'er hos dem.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 August 2008 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Obii skrev:

Jeg var heller ikke tryg ved det i starten. "hva' fanden er det for noget?"

Men lysten til billige cd'er overvandt frygten. Og 7-9-13 har det fungeret fint de 4-6 gange jeg har handlet med det nye system.

Jeg har dog nu i et par dage forsøgt at logge mig ind, men der sker bare ikke noget. Skal købe de nye med Buddy Guy og Ron Sexsmith

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 04 August 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Obii skrev:

det er ved at blive mere og mere udbredt på nettet og er en ekstra sikkerhed for dig. Udover dit kort nr kræver det jo netop at du OGSÅ logger ind på din netbank og med min bank skal jeg først logge ind med kode og derefter bekræfte med kode. Det gør at enhver der finder et tilfældigt kort ikke bare kan bruge det på nettet. Om det har nogen svage sider i forbindelse med at du logger ind på netbank ved jeg ikke og jeg har iøvrigt aldrig handlet med CD Wow.

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 August 2008 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Har nu lige bestilt 2 nye cd'er til 158 kr ! Ron Sexsmith og Buddy Guy ½ pris af hvad jeg skulle give i butik her i DK.

Det er så fordi de har lavet en helt ny hjemmeside, der er 10 kr rabat i et par dag. Så skynd jer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes