Sendt: 21 August 2008 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da mit lager af øl/vand og andre fornødenheder så småt var sluppet op var en kammerat og jeg en tur over grænsen, hvor vi besluttede os for at kigge ind i Fleggaards elektronik-showroom på den danske side af grænsen. Jeg havde engang for længe siden hørt at nu skulle Fleggaard til at være lidt seriøse inden for lyd/billede så en lille kigger kunne da ikke gøre skade. Heldigvis for det, for indenfor fandt vi et pænt udvalg af fladskærme og... grej fra Primare/System Audio/Marantz/Audio Pro og sikkert også noget mere i et antal showrooms... lovely. Synd at produkterne ikke har fundet vej til deres hjemmeside... Efter en hurtig snak med personalet kom det frem at der var mere af samme kvalitet i vente. De havde ikke alle modeller fra f.eks. Primare/SA på udstilling, men de lod os da vide at de t var til at bestille hjem og at man i øvrigt alitd kunne tale om prisen. Sund indstilling synes jeg. Især fordi priserne var samme som udsalgspriserne er i Danmark, så momsforskellen må man da mindst kunne vente at løbe med. Alt i alt var det godt at se noget initiativ til lidt mere seriøse produkter fra en uventet side. :)
__________________ Mit Surround: SA & Primare.
|