Forfatter |
|
Pabsti Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal finde ud af hvad jeg kan betale med der?
Nogen der har hørt dårligt om stedet? Ved om de sender til Danmark? 
På forhånd tak. __________________ Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Betaling ved afhentning Forudbetaling Efterkrav
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
phoeniks Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 440
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
du ville nok få bedre hjælp hvis du skrev hvad det er du gerne vil købe.
hififab er generelt ikke blandt de billige.
__________________ /Brian
musik skal ses live - film skal høres i hjemmebioen
|
Til top |
|
|
Pabsti Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2008 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også droppet det. De ville slet ikke sende til mig. Og nogle af de andre siger at reglerne i EU er ændret så de kan ikke sende til mig med mindre jeg er moms reg. 
Så tog chancen og bestilte hos pixmania. Som var 800kr billigere end andre i dk med en den forstærker jeg skulle have. Håber de er blevet bedre!  __________________ Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
|
Til top |
|
|
Pabsti Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2008 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sehr geehrter Kunde,
Leider dürfen wir in Ihr Land aufgrund der EU internen Lieferschwellen nicht mehr versenden. Ab 01.09.2008 ist ein Versand wieder möglich.
Sollten Sie im Besitz einer UID Nummer sein, können Sie weiterhin bei uns bestellen. Infos zur Freischaltung finden Sie in unseren FAQs unter Punkt 3.
Mit freundlichem Gruß
Ihr HOH Onlineteam
ORG BESKED! __________________ Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pabsti skrev:
...De ville slet ikke sende til mig. Og nogle af de andre siger at reglerne i EU er ændret så de kan ikke sende til mig med mindre jeg er moms reg. ... |
|
|
Der er ikke ændret nogle regler, men der findes en maks. grænse mht. salg til private i udlandet som alle forhandlere skal overholde. __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
Pabsti skrev:
...De ville slet ikke sende til mig. Og nogle af de andre siger at reglerne i EU er ændret så de kan ikke sende til mig med mindre jeg er moms reg. ... |
|
|
Der er ikke ændret nogle regler, men der findes en maks. grænse mht. salg til private i udlandet som alle forhandlere skal overholde. |
|
|
Mjaa, den siger kun at man skal opkræve dansk moms hvis man har omsætning der er større end ca. 300K til danske kunder. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Chr. R. skrev:
Pabsti skrev:
|
|
Der er ikke ændret nogle regler, men der findes en maks. grænse mht. salg til private i udlandet som alle forhandlere skal overholde.
|
|
|
Mjaa, den siger kun at man skal opkræve dansk moms hvis man har omsætning der er større end ca. 300K til danske kunder. |
|
|
Helt korrekt. Derfor gider mange forhandlere ikke det "papirnusseri" salg salg over denne grænse medfører. Så er det langt nemmere at sige nej tak til en kunde/handel. __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|