Det er selvfølgelig ikke fedt, når folk spaaammmmer et forum. Men på den anden side, så har jeg ikke ondt af folkene bag Cybertainment.
Det skyldes primært den propaganda-lignende kultur man forsøger at udøve på dette forum. Jeg har lavet en del indlæg... både positive og negative. Og mange gange har jeg skrevet og meddelt HIFI Klubben, når de har lavet nogle fejlagtige eller helt ukorrekte produktbeskrivelser og lign.
Jeg har også lavet et indlæg om, at der burde være billeder af produkternes indre. Dette skyldes, at HIFI Klubben på side 4 i Deres katalog fortæller, at de ville ønske at flere folk bad om at få lov at se indmaden i produkterne. Problemet er bare, at man ikke kan få lov til det hvis man vitterligt spørger i en af butikkerne. Og det forstår jeg godt... det vil være pisse irriterende for en ekspedient, der sikkert er uddannet i en tøjbutik, pludselig at skulle betjene en skruetrækker... Forslaget om, at man lavede fotos virkede derfor genial for mig. Det vile jo også gøre det letter at gennemskue, om de rosende ord i samtlige produktbeskrivelser holder... og HIFI Klubben siger jo selv, at de vil have at kunderne ved mest muligt om produkterne før en handel, så fejlkøb undgåes. Men det er åbenbart bare noget billigt salgsgas man lukker ud, for at tage røven på kunderne.
Problemet er nemlig, at hver eneste gang jeg har skrevet noget der er negativt, eller forslag der kunne gøre det letter at gennemskue produkterne, så er indlægget blevet slettet, og jeg blevet lukket uda af forumet, med den begrundelse, at jeg ikke har udfyldt personlige data korrekt.... Han har travlt ham admin på Cybertainment.
Er der i øvrigt ikke nogen der har undret sig over, at ALLE produkter man kan købe i HIFI Klubben er totale BEST BUY hele bundet... mens alle andre produkter i hele verden er noget rigtig skrammel... Altså iflg HIFI Klubben????????
Det sjove er bare, at der nogle gange er nogen af skrammel-producenterne, der pludselig begynder at blivet totale BEST BUY's... altså nor HIFI Klubben overtar forhandlingen.... Igen iflg HIFI Klubben.....
Det minder meget om propaganda.... gør det ikke???