| Sendt: 02 Marts 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg står i den lykkelige situation at jeg har to H/K 4550ere på vej fra Tyskland.
Situationen er som følger.
Jeg bestilte først en forstærker hos atv24.de som jeg havde læst godt om herinde. Efter at jeg havde påbegyndt overførslen af penge til dem kom der en mail fra dem om at de pga. et par defekte H/Kere der skulle erstattes ikke havde nogen recievere og at H/K meldte om udsolgt.
Egentlig ikke noget problem jeg var jo godt sikker pga. den internethandelssikkerhedsorganisation (puha den var lang hva ;-) de var medlemmer af.
Godt så, så flytter vi videre til den næste reciever.
Jeg var jo lidt småskuffet så jeg begyndte at lede efter et andet sted at købe den. Jeg fandt digitalo.de der sender pr. efterkrav.
Jeg bestilte den her.
Moving back to number one :-)
Så kommer der en mail fra Isabella nede hos atv24. De havde fået et nyt batch H/Kere hjem, hvor hun selvfølgelig var villig til at sende den til mig. Jeg vælger at modtage hendes bud, de havde jo stadig mine penge :-)
Jeg kontaktede så digitalo.de og skrev at jeg ønskede recieveren alligevel.
Et par dage efter blev jeg kontaktet af digitalo.de, de ville bare lige sige at recieveren var blevet sendt. :-(
Nu var det at jeg så to muligheder :-)
Den ene at jeg bare nægter at modtage pakken når manden kommer med den.
Den anden mulighed at jeg finder en herinde gerne i Århusområdet som lige står og mangler en lille surround reciever, og derfor godt kunne tænke sig at overtage den. (det er en 4200 - 4300 kr)
Hilsen
Rasmus Lauridsen
8000 Århus C
|