| Forfatter |
|
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg overvejer at købe et Panasonic G20 hos denne forhandler, og vil bare lige høre, om nogen af jer har erfaring med Komplett.dk.
Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser eller udtalelser om dem nogen steder, og ved intet om dem. Er de helt nye i branchen? Holder de et ordentligt serviceniveau? Ved de overhovedet noget om hvad de handler med?
Håber nogen vil dele lidt om deres erfaringer...
 __________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dolkin skrev:
Hej.
Jeg overvejer at købe et Panasonic G20 hos denne forhandler, og vil bare lige høre, om nogen af jer har erfaring med Komplett.dk.
Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser eller udtalelser om dem nogen steder, og ved intet om dem. Er de helt nye i branchen? Holder de et ordentligt serviceniveau? Ved de overhovedet noget om hvad de handler med?
Håber nogen vil dele lidt om deres erfaringer...
 |
|
|
Tjaehh Trustpilot har omkring 320 anmeldelser af komplett.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.komplett.dk
Det er en webshop, ikke helt at forveksle med en forhandler hvor der er folk til at rådgive __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for linket Jan - Det ser da ok ud.
Jeg tror jeg tager chancen på et tv, som er 25% billigere end hos Fona __________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan.
Hvorfor mener du at der ikke er folk til at rådgive hos Komplett.?
Jeg har handlet der mange gange efterhånden og kan kun sige at de har en god service hvis du har brug for at tale med dem.
Det er jo ikke mere webshop end at man kan hente og aflevere på Vesterport hvis man vil det,men jeg har nu altid fået mit sendt fra dem.
carsten
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har også købt ved dem flere gange og der har ikke været noget at pege fingre a, de er billige og har gode leveringstider...
|
| Til top |
|
| |
Niels_arl Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 446
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet flere gange hos dem uden problemer. Jeg har dog aldrig prøvet at bede om service...
Husk at tjekke om det er det billigste sted på Pricerunner.dk
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
| Jan.
Hvorfor mener du at der ikke er folk til at rådgive hos Komplett.?
Jeg har handlet der mange gange efterhånden og kan kun sige at de har en god service hvis du har brug for at tale med dem.
Det er jo ikke mere webshop end at man kan hente og aflevere på Vesterport hvis man vil det,men jeg har nu altid fået mit sendt fra dem.
carsten |
|
|
I mine øjne er forskellen mellem en forhandler med en butik, og en webshop da ret umiddelbar. De der webshops er jo kun til at få i tale pr mail/telefon, i modsætning til man vader ind af døren de andre steder :)
Jeg har hængt længe i telefonen hos netop komplett.dk - det gad jeg ikke, og gik i en butik og købte min tossekasse - måske kostede det lidt mere, men servicen er (var) i top, betalte jeg gerne.
(Jeg er sgu nok stadig lidt miljøskadet fra min læretid :) __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Nightpuma Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 660
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har overvejet et TX-P42G20E, og jeg ser det koster 6143,- hos komplett og 6940,- hos hifiklubben. TX-P50G20E koster 9779,- hos komplett og 9759,- hos hifiklubben.
Så hvis du har en klub i nærheden af dig synes jeg det er verdt at overveje. Jeg kender ikke til komplett, og det kan helt sikkert være en rigtig god butik, men det pleier at være nemmere at henvende sig en butik end hos kundeservice i en netbutik hvis der skulde opstå problemer.
Mvh Puma
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv handlet hos Komplett et par gange uden problemer. Jeg bor i København og kan derfor afhente varerne på deres udleveringssted ved Imperial Bio.
Jeg har ikke haft nogen reklamationssager hos dem, så har ingen personlige erfaringer, hvad det angår.
Jeg kan dog afsløre, at butikken generelt har et rigtig godt ry blandt os, der nørder inden for computerverdenen.
De er ofte lidt dyrere end de andre butikker, men servicen skulle altså være rigtrig god - også når varerne går i stykker.
/Henrik
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dolkin skrev:
Tak for linket Jan - Det ser da ok ud.
Jeg tror jeg tager chancen på et tv, som er 25% billigere end hos Fona  |
|
|
At kalde det man får i Fona for rådgivning ville også være en tilsnigelse
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg mener også der er et pickupsted i brøndby.
|
| Til top |
|
| |
Smasher Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte et panasonic plasma hos dem for over et år siden, da jeg modtog det, testede jeg det hele igennem. Og det viste sig at
der var noget galt med component indgangen, alt andet virker perfekt.
Så jeg ringede til dem og forklarede det... og de bad mig pakke det ned i kassen igen, så skulle de nok sørge for det blev
afhentet igen og repareret.
Hurtig og fin service er hvad jeg har oplevet fra dem.
|
| Til top |
|
| |
michaelg Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Handlede med dem for nogle år siden. Det indkøbte virkede ved ankomsten men vendte bugen i vejret efter 14 dage. Der var
ingen problemer med at få byttet til nyt, de forlængede også uden brok mit RMA nummer da postDK forkludrede returningen af
dimsen. Da det viste sig at der var leveringstid på et eksemplar i den originale farve, bad jeg om jeg kunne få den i sort i stedet,
som på vej til deres lager. Heller ingen problemer med det. Rigtig god betjening fra deres side.
|
| Til top |
|
| |
Karsten91 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 75
|
| Sendt: 08 August 2010 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har handlet utrolig mange gange ved komplett.dk har kun gode erfaringer med dem.
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle jeres svar.
Det ser jo ud til at trygheden godt kan snige sig ind, når det gælder Komplett.dk
__________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
hvalen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 21 August 2010 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan roligt handle der, det er helt sikker, servicen er i top, især når noget går istykker. Jeg køber primært hardware til min computer hos dem, og de gange jeg har sendt noget tilbage har de været hurtige og jeg har fået super behandling.
Jeg havde endda et kabinet hvor blæseren gik i stykker efter 23 måneder, de kunne ikke give mig en ny blæser da kabinettet var udgået, så istedet sender de mig et helt nyt kabinet efter eget valg 
|
| Til top |
|
| |
boyscoutdk Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 19 November 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet utallige gange hos komplett.dk og jeg har aldrig oplevet problemer. Prøv at holde øje med deres demoshop. Der kan virkelig spares penge og ofte er varene i demoshoppen blot vare med defekt indpakning.
__________________ Træsider? - Ja tak
|
| Til top |
|
| |