| Sendt: 18 Februar 2011 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle sammen
Jeg skriver dette indlæg da jeg gerne vil have lidt gode råd..
Historien:
Jeg søgte en Audia Flight Two i KSB her på siden, og bliver kontaktet af Allan fra AB audio som siger han har en Demo jeg kan få for x antal kroner..Jeg ringer til ham og han fortæller den er som ny med alt tilbehør osv. Og jeg spørger selvfølgelig om den sælges med garanti da det jo er en forhandler. og han svarer JA..
Nå, jeg overfører penge til ham Inc 500kr til fragt, men da jeg efter 6-7dage ikke har hørt mere fra ham eller set min forstærker, ringer jeg til ham igen, og han siger han har glemt det hvilket er fair nok!! Men vi aftaler at mødes på motorvejen ved Fredericia den følgende dag da han skal til Esbjerg og jeg bor i Aarhus..
Vi mødes og jeg får min forstærker og de penge tilbage som jeg have givet ekstra i fragt. Så langt så godt.
Jeg spørger til min kvittering og får svaret "den har jeg glemt, men mailer den lige til dig imorgen"
Det er nu 3-4uger siden og jeg har stadig ikke modtaget min kvittering.
Jeg har ringet flere gange uden held. Jeg har lagt beskeder på hans telefonsvarer. Jeg har mailet ham igennem den formular der findes på hans hjemmeside. Jeg har mailet ham igennem den mailadresse han kontaktede mig med første gang.
Manden ignorer mig, og jeg har hverkent fået kvittering eller svar..
Da jeg ikke gider at tage til KBH spørger jeg hermed forum
HVAD SKAL JEG DOG GØRE...
Mvh HAns
__________________ Rørforstærker, streaming og ikke mindst Podium Sounds 0,5MKII
|