| Forfatter |
|
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte lige "Nativity in black", hvor gæstesolister som Megadeth, Biohazard, Type O Negative og andre, spiller Sabbath klasikere som Paranoid, Supernaut, Sabbath Bloody Sabbath og flere.
Kender man Black Sabbath er flere af disse numre jo selvfølgelig kendte, men dette gør ikke noget, da de er ret okay fremført med de andre band også. Kender man ikke til Black Sabbath, så er jeg sikker på at dette album kunne give flere mod på, at give nogle af Sabbath's Album's et nærlyt.
mvh Gorm
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis vi taler Black Sabbath og tiden efter Ozzy så kan jeg klart anbefale følgende to albums:

Headless Cross og Tyr (1989 og 1990)
Det er som sagt ikke Ozzy der er vokal på disse albums derimod Tony Martin. De har af rigtige Sabbath fans var en del udskældte, men jeg synes lyden er helt fantastisk på disse to albums...
De kan fås billigt både hos Stereo Studio og CDON
|
| Til top |
|
| |
Mullefar Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mob rules med Ronni James Dio.
Klart den fedeste.
|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 30 Juni 2004 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
|
Hvis vi taler Black Sabbath og tiden efter Ozzy så kan jeg klart anbefale følgende to albums:
Det er som sagt ikke Ozzy der er vokal på disse albums derimod Tony Martin. De har af rigtige Sabbath fans var en del udskældte, men jeg synes lyden er helt fantastisk på disse to albums...
|
|
|
HØRT det er 2 undervurderede værker fra BS, især TYR har nogle virkelig fede ting. Eternal Idol er også rigtig god, mens cross purposes ikke helt når højderne fra de forrige albums. Forbidden glemmer vi bare lige så stille 
Nu vi snakker om glemte BS albums, så vil jeg også nævne Born Again med Ian Gillian på vokal, slet ikke så dårlig som folk gør den til.
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 30 Juni 2004 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Black Sabbath, så er man nødt til at nyde deres Reunion Concert på DVD. Det er en sand fornøjelse at se og høre de gamle gutter fyre den af, så meget få på den halve alder kan følge med.
Især det intrumentale nyder godt af at de er blevet så ædru/clean at de kan ramme akkorderne ;) __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 01 Juli 2004 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
exciter skrev:
Zanetti skrev:
|
|
|
|
HØRT det er 2 undervurderede værker fra BS, især TYR har nogle virkelig fede ting. Eternal Idol er også rigtig god, mens cross purposes ikke helt når højderne fra de forrige albums. Forbidden glemmer vi bare lige så stille 
Nu vi snakker om glemte BS albums, så vil jeg også nævne Born Again med Ian Gillian på vokal, slet ikke så dårlig som folk gør den til.
|
|
|
Findes der en live-DVD hvor numrene fra Headless Cross og Tyr indgår???? Tror de lyder rigtig rigtig rigtig godt live!!!! 
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
Findes der en live-DVD hvor numrene fra Headless Cross og Tyr indgår???? Tror de lyder rigtig rigtig rigtig godt live!!!!  |
|
|
Tja... jeg har en VHS ting: Cross Purposes - Live.
Har godt nok aldrig set den, men der er en CD med også. Den er helt OK.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
vilmann skrev:
Zanetti skrev:
Findes der en live-DVD hvor numrene fra Headless Cross og Tyr indgår???? Tror de lyder rigtig rigtig rigtig godt live!!!! 
|
|
|
Tja... jeg har en VHS ting: Cross Purposes - Live. Har godt nok aldrig set den, men der er en CD med også. Den er helt OK.
/vilmann |
|
|
Lyder rigtig fedt!!!!!
|
| Til top |
|
| |