Bruger siden: 25 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 26 August 2004 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
Hejsa!
Jeg har en dejlig (synes jeg selv) samling af Nirvana cd´er.
Mit formål med dette emne er at hører jeres vudering på hvad jeg kan sælge det for. Samlingen består af:
(Er 100% i orden. Ingen ridser eller fedt pletter)
Smells Like Teen Spirit (Maxi Single) Heart-Shaped Box (Maxi single) Lithium (Maxi Single) Nirvana (Interview cd) Incesticide (Venyl Plade) Ultra Rare Trax A higher State Of Mind Americian Electric Tour In The Shadow Of The Sun Outcesticide I - In Memory Of Kurt Cobain (Blue Moon Records) Outcesticide II - The Needle & The Damage Done (Blue Moon Records) Outcesticide III - The Final Solution (Blue Moon Records) Outcesticide V - Disintegration (Blue Moon Records) Murder By Guitar Grunge Is Dead Before And After The Storm The Ultimate Outcesticide Palladium Seventh Heaven Heart Shaped Rome Come As You Are Unplugged & More Rare Tracks Vol. 1 Unleashed (2 cd´er) The Complete Radio Sessions Sliver And Dumb The Last Uk Show - Reading Festival 92 Unsurpassed Master Demos Europe 1991 In Extrenis - Nirvana Remixed XXII.II.MCMXCIV Kurt´s Home Guitar Rehearsals (Falsk) Plugged - Limited Edition Americian Acoustic Tour 1993 (samme som unplugged In New York) Forum 89 Psychotic Reaction
Bleach (Ridset) Nevermind (Ridset) Incesticide (Ridset) In Utero (Ridset) Unplugged In New York (et par små skrammer) From The Muddy Banks Of The Wishkah (En lille skramme) GOLD (Uden Cover + et par ridser) Live In Amsterdam 25.11.91 (En lille Rids) D U M B (Har lidt overfladiske skrammer)
Bruger siden: 25 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 26 August 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
Saunter.... den holder ikke helt. Det er jo ikke cd´er du bare lige kan gå ned i merlin eller fona og købe. Men er 150 - 200 pr. cd for meget? Altså for dem der er 100% i orden. Alle er i Org. cover
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
Flot samling du har dig der. Hvis du sætter hele din samling på
Ebay ville den nok gå til over 400$ eller måske meget mere. Det er
svært at sige, men du kommer med 100% sikkerhed over de 400.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum