Forfatter |
|
tarzan Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2003
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 24 September 2004 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har en helveds masse dvd'er (300+) som jeg gerne vil have til at fylde lidt mindre.. jeg har prøvet med en taske, men jeg kan ikke lide, at coveret ikke ligger med filmen! Jeg har haft kig på dette, men jeg kan se på det hele, at det bliver dyrt dyrt
Derfor er jeg lidt interesseret i at høre hvad i gør.. 
|
Til top |
|
|
The MBG Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 109
|
Sendt: 24 September 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med købe en masse kasser fra f.eks IKEA og så sæt dem der i, og derefter kunne man f.eks sæt kasserne ind under ens seng, sofa eller?
__________________ B&W-NAD !!!
Mit Anlæg: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8912&PN=2
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 25 September 2004 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
har en ikea dvd reol...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan her 

VM Acoustics CD Shelf fra Hifi-Klubben. Tror dog at jeg havde valgt Ikeas vitrineskab hvis jeg havde plads til det. __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader de der "plastik-kasser" til DVD'er, så jeg putter mine DVD'er i CD æsker, printer cover og bagside/ryg til CD'en. DVD omslaget putter jeg så i plastik-lommer, og har dem stående i mapper. DVD boxsene står også på hylden.
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
fylder det ikke ekstra meget?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, fordi der kan næsten stå to Cd'er, på den samme plads som en DVD i breden, plus højden på CD'erne er kun ca. 12cm. Det eneste der er iriterende er at folk tro det er kopier  jeg har stående, nå tyv tro hvermand stjæler.
|
Til top |
|
|
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Jeg hader de der "plastik-kasser" til DVD'er, så jeg putter mine DVD'er i CD æsker, printer cover og bagside/ryg til CD'en. DVD omslaget putter jeg så i plastik-lommer, og har dem stående i mapper. DVD boxsene står også på hylden. |
|
|
Hver sin smag, men f**k, hvor gad jeg bare ikke at gøre det der. Kommer da også til at se alt for "billigt" ud (og ligne kopier som du selv siger) Så hellere lade dem fylde lidt mere og have et pænt møbel ala Ikeas vitrine eller lignende. Stakkels film... __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Jeg hader de der "plastik-kasser" til DVD'er, så jeg putter mine DVD'er i CD æsker, printer cover og bagside/ryg til CD'en. DVD omslaget putter jeg så i plastik-lommer, og har dem stående i mapper. DVD boxsene står også på hylden. |
|
|
Det minder om min metode - jeg bruger bare lidt mindre tid: dvd-æsken ryger i kasser på loftet, dvd-erne kommer i tomme cd-æsker uden cover. Så behøver jeg heller ikke lede efter den rigtige æske, når der skal skiftes film. Den film jeg lige har set kommer bare i æsken fra den film, jeg lige har fundet frem.
Personligt synes jeg også at hyldemetervis af spraglede dvd-cover-rygge er næsten lige så stygt som udstillede sportstrofæer, men som Rapper rigtigt siger: Hver sin smag (- eller mangel på samme) 
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 26 September 2004 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tasker med ca. 200 i hver, fylder ikke meget, er nemt at tage med og ser ikke prangende ud.
Jeg syntes ikke 5-700 forskellige covers er pænt (CD og DVD)
|
Til top |
|
|
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
Sendt: 27 September 2004 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
Det minder om min metode - jeg bruger bare lidt mindre tid: dvd-æsken ryger i kasser på loftet, dvd-erne kommer i tomme cd-æsker uden cover. Så behøver jeg heller ikke lede efter den rigtige æske, når der skal skiftes film. Den film jeg lige har set kommer bare i æsken fra den film, jeg lige har fundet frem. |
|
|
Det må da tage elendig lang tid at finde den rigtige film, medmindre du kun har 10?
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 27 September 2004 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehee - Forstår hvad du mener - men jeg husker ret godt - sådan lidt "Rain Man"-agtigt.
Det kunne godt gå hen og blive et praktisk problem, når jeg får mange flere end de ca. 70 jeg har nu.
På den anden side slipper jeg for at lede i ugennemsigtige covers pga. min uvane med at lægge den dvd, der er spilleren i det cover jeg har ved hånden, altså "næste" films cover, hvis du forstår.
|
Til top |
|
|