Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Dvd Samling (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mjp1986
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Heysa

Jeg ville lige høre hvad i mener en rigtig DVD samling er? Er der nogle film/bokse der er et must?

Har er et lille billed af alle mine film omkring 500 tror jeg... Tæller altid forkert når jeg når 400 :+)

http://s4.yousendit.com/d.aspx?id=BB6071B0536F4102527C7F98BD 3B8A45

Til top Vis mjp1986's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mjp1986

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Nu er smag (heldigvis) forskellig - det ville da være skidt hvis der var et endegyldigt svar på det spørgsmål.

Nogen vil måske mene at f.eks. www.imdb.com ´s top 200 liste er et godt udgangspunkt for at finde "must have" titler - men hvorfor spilde penge på film som ANDRE mener man bør købe, hvis de ikke svarer til ens egen smag?

Så er der folk der går efter de fuldfede boxset - hvor indholdet næsten er underordnet, bare indpakningen er flot. Der er f.eks. mange koreanske boxset som er ret flotte - men de gør ikke nødvendigvis samlingen mere "rigtig". 

Der er også dem der jager den ultimative version af bestemte film, og derfor køber alle de udgaver de kan komme i nærheden af, for at få fat i det perfekte transfer eller lige præcis DET interview eller kommentarspor. Jeg er f.eks. selv stor Star Wars fan og har derfor den originale trilogi i 5 forskellige versioner, 4 på laserdisc og så den nye på DVD...

Min pointe er - stol på din egen smag, både hvad angår indhold og indpakning, og lad være med at lade dine indkøb diktere af andre. Dermed ikke være sagt at du ikke skal lade dig udfordre indimellem og prøve noget nyt - men hvis du f.eks. bare ikke er til sort-hvide film, så ville det da være spild af penge at gå ud og købe en flok Chaplin DVD´er bare fordi andre mener at man bare SKAL have Diktatoreren og Moderne Tider på hylden.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes