| Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Brisse skrev:
| Jamen for pokker... For det første gynger de drenge så ikke en fod står stille. Stilarterne bliver præsenteret og udført så end ikke en indfødt fra New Orleans kan brokke sig over noget. |
|
|
Du skulle have hørt dem på Skanderborg... En af de fedeste koncertoplevelser jeg har haft! Det kan kun anbefales at springe på hvis de er i nabolaget :-)
|
|
|
De er for fede live! Har hørt den live et par gange. Første gang på Det Brunske pakhus. Rigtig hyggelig "intim" koncert med fed stemning. Anden gang var i Kolding på Godset. Ikke helt så intimt, men føj hvor vi fik danset og sunget 
Har selv spillet et af deres numre. Min første live-optræden var med "How can the be so white and so funky" så det vækker gode minder hver gang (behøver jeg nævne hvor meget vi gik amok da vi første gang hørte "vores nummer" live med de 3 drenge )
Og når man alligevel høre dem live, skal man lige bruge 10 minutter i pausen, på at gå ned og hilse pænt på bandet og ryste hænder, købe deres medbragte Cd'er til 100 kr. og få autografer fra dem alle 3. De er nogle superflinke fyre.
|