| Sendt: 23 December 2004 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anmeldelser?:
Ligesom med hifi gælder det også i musik, hvad skal man bruge en anmeldelse til? Kan du få pengene retur fra anmelderen hvis det er noget sh*t han har anmeldt godt?
En dårligt anlæg får en til at se TV og det samme gør dårlige plader – Hvad et godt anlæg og gode plader gør siger sig selv, bortset fra håndboldpigerne er dagens TV ca. 15 minutters TVA in Manley House.
Jeg anmelder ikke plader, men prøver at inspirere med mine valg, hvis nu nogen kunne lide en skive kunne det være at man kunne lide den næste.
Sådan bruger jeg også de andres musikindlæg, og efterhånden ”ved jeg” når Zaka, Macwerk, Kibri, Villmann, Micjac, Modi, Ædle Kurt, Mikke og mange andre fortæller om noget der skal på min want list. Den 6 sans har jeg brugt mange år i at optræne og synes jeg har en rimelig hånd, men de nævnte musikelskere kan nemt inspirere mig til at prøve nyt og gå nye veje.
Og der er desværre nogen herinde der har en masse gode skiver, de skriver alt for sjældent. Måske fordi vi er nogle der er ”for meget”.
Inspiration til musik er herligt og kalenderen har givet mig en ekstra want list på en 30 skiver. Jeg kopierer dem ud og smider dem på listen, kommer man forbi en musikshop checker jeg lige det stopper vist aldrig
|