Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 19:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: CDON - hvor lang leveringstid? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HenningL
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har for første gang købt cd'er hos CDON.com. Min konto blev trukket for beløbet torsdag d. 6/1, men jeg har i dag mandag 10/1 stadig ikke modtaget noget. Er det normalt?

Henning

Til top Vis HenningL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenningL

Elleson Audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Plejer at gå ca 10-14 dage, når jeg køber hos dem, så det er vist meget normalt

Martin Logan Clarity
RA Standard Blue
Aksa Equbrillium
CD søges

Savner du en "mis" til de ensomme dage? Tjek mit WWW
Til top Vis Elleson Audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elleson Audio Besøg Elleson Audio's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

HenningL skrev:

Jeg har for første gang købt cd'er hos CDON.com. Min konto blev trukket for beløbet torsdag d. 6/1, men jeg har i dag mandag 10/1 stadig ikke modtaget noget. Er det normalt?

Henning

Reglerne er helt klarer på de områder!

Forhandleren må FØRST trække pengene, NÅR varen er sendt - ikke et sekund før!

Bed om et "track and trace" nummer eller veldokumenteret forsendelsesmateriale!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Elleson Audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2003
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

1. Leveringstid for musik og spil
Normal leveringstid er 6 respektive 20 hverdage fra den dag bestillingen er lagt. (For de fleste produkter tager det 2 til 6 hverdage.) Hvis en bestilling omfatter CD-plader med både 6 og 20 dages leveringstid, leveres de titler som findes på lager efter 6 arbejdsdage, og de resterende så snart de kommer fra leverandøren.
(CD-plader med 20 hverdages leveringstid skal bestilles fra udlandet)
Vi tager forbehold for udsolgte varer samt vore leverandørers lagerbeholdning, samt for de eventuelle prisfejl som kan opstå, hvis nogle af vore leverandører har registreret eksempelvis en forkert priskode eller et ukorrekt antal plader i et bokssæt.
Forudbestilte produkter leveres når den respektive vare er blevet officielt udsendt og er gået ind på vort lager. Ved længere leveringsforsinkelser har du altid mulighed for at ophæve købet. Kontakt i så tilfælde Kundeservice.

Taget fra CDON.COM

Martin Logan Clarity
RA Standard Blue
Aksa Equbrillium
CD søges

Savner du en "mis" til de ensomme dage? Tjek mit WWW
Til top Vis Elleson Audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Elleson Audio Besøg Elleson Audio's Websted

octo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Det hjælper ikke hos cdon da de altid sender som brev, så man kan ikke få nogen dokumentation.

Du kan logge ind på deres side og se om din ordre er sendt, hvis den er, som den sikkert er når der er trukket penge, skal du bre kontakte dem. De sender en ny, har selv flere gange været ude for at den ikke kom (dumme post), men cdon har aldrig brokket sig over at sende det hele igen.

Til top Vis octo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af octo

Brownie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Har du været inde på deres hjemmeside og tjekke din ordrestatus - her kan du se, om varerne er sendt? Har tidligere modtaget noget en uge efter det angiveligt var blevet sendt, så jeg tror ikke du skal være bekymret.

De annullerede forresten en del af en ordre jeg foretog en gang i november måned her for et par dage siden - går ud fra, at det er fordi, de ikke kan skaffe varen. Det er bare ærgeligt, når pågældende cd figurerede på deres side med en leveringstid på 5-7 arbejdsdage.

Mvh Brownie

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

hmm... jeg er aldrig blevet trukket før end at varen er blevet sendt, til gengæld har jeg været udsat på en leveringstid på den forkerte side af 20 dage

HenningL
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2005 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Brownie skrev:

Har du været inde på deres hjemmeside og tjekke din ordrestatus - her kan du se, om varerne er sendt? Har tidligere modtaget noget en uge efter det angiveligt var blevet sendt, så jeg tror ikke du skal være bekymret.

mvh Brownie

Ja, min bestilling står som afsendt. Jeg prøver at vente nogle dage endnu.

Henning

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har ofte bestilt nogle mere eller mindre eksotiske skiver (bestilt hjem fra Japan osv) og alligevel er der max gået en uge, så jeg kan ikke forestille mig at der går mere end 1-2 dage før du modtager din bestilling HenningL.

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

j_gerd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2003
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

i Sidste ende kan det faktisk godt være postens skyld...

Jeg har personligt prøvet at de har glemt at smide den der "Din pakke befinder sig på posthuset"-seddel ind af døren hvis man ikke er hjemme. Jeg har også prøvet at de glemmer sedlen, og derfor slet ikke afleverer pakken - hverken hos en selv eller til afhentning på posthuset. Det prøvede jeg så sent som i sidste uge...

Nu ved jeg ikke hvor mange cd'er du har købt, men hvis det er mere end én kan man godt forestille sig at posten ikke kan få den ind af brevsprækken.
Til top Vis j_gerd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af j_gerd

HenningL
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Januar 2005 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

j_gerd skrev:
i Sidste ende kan det faktisk godt være postens skyld...

Jeg har personligt prøvet at de har glemt at smide den der "Din pakke befinder sig på posthuset"-seddel ind af døren hvis man ikke er hjemme. Jeg har også prøvet at de glemmer sedlen, og derfor slet ikke afleverer pakken - hverken hos en selv eller til afhentning på posthuset. Det prøvede jeg så sent som i sidste uge...

Nu ved jeg ikke hvor mange cd'er du har købt, men hvis det er mere end én kan man godt forestille sig at posten ikke kan få den ind af brevsprækken.

Jeg er faktisk postarbejder og arbejder på det lokale posthus. Og der er pakken ikke ankommet.

Henning

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

har handlet en del der, og hurtigste må være 3 dage men har da også oplevet at der er gået over 1 uge.Har aldrig oplevet at de har trukket på dankortet uden at sende varen først,og som admin skrev det må de heller ikke!
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

LarsChristensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 11 Januar 2005 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også være med på 3 dage... Det længste var 2 mdr. Her blev pengene dog ikke trukket, men jeg fik ikke nogen info om hvorfor cd'en ikke var blevet sendt. Da jeg endelig tog mig sammen til at kontakte dem fik jeg endelig at vide at cd'en ikke længere var i produktion! Men som et plaster på såret fik jeg en bonus kode på 25 kr  pga deres manglende informering.

Har kun gode erfaringer med cdon

Til top Vis LarsChristensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsChristensen

j_gerd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2003
Sendt: 11 Januar 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

HenningL skrev:

j_gerd skrev:
i Sidste ende kan det faktisk godt være postens skyld... Jeg har personligt prøvet at de har glemt at smide den der "Din pakke befinder sig på posthuset"-seddel ind af døren hvis man ikke er hjemme. Jeg har også prøvet at de glemmer sedlen, og derfor slet ikke afleverer pakken - hverken hos en selv eller til afhentning på posthuset. Det prøvede jeg så sent som i sidste uge... Nu ved jeg ikke hvor mange cd'er du har købt, men hvis det er mere end én kan man godt forestille sig at posten ikke kan få den ind af brevsprækken.

Jeg er faktisk postarbejder og arbejder på det lokale posthus. Og der er pakken ikke ankommet.

Henning

Hej Henning

Jeg skrev ikke ovennæsvnte for at hakke på postdanmark generelt, og derfor var kritikken som sådan heller ikke rettet på andre end den postmand vi har i mit område - som muligvis er flere personer? - der har været lidt sløset. Den eneste grund til jeg skrev det var, at hvis det kan gå galt ét sted, så kan det vel også gå galt to steder. Men det er klart at jeg har ikke noget belæg for specielt at rette mistanke mod jeres afdeling. Jeg håber ikke du blev stødt af mit indlæg

mvh. Jesper
Til top Vis j_gerd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af j_gerd

HenningL
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Januar 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Min bestilling er ankommet i dag tirsdag 11/1. Hurra!

Henning

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes