Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 13:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Beth Hart i Odense (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

nå, vil lige høre lidt om hvad andre synes om fredagens koncert, eftersom det var mit første møde med Beth Hart.

numrene var varierede, men dog var en del af numrene det samme rent rytmemæssigt. nogle få numre, især henimod slutningen, stod ud fra mængden, med en masse dynamik og høj intensitet. stemningen var rigtig god, og generelt var det noget mere rocket end jeg havde regnet med.

nummeret "get your sh*t together" fandt jeg meget energisk, hun gav sig fuldt ud og senere begyndte hun at tæve klaveret i ægte tung Rachmaninoff stil, sådan skal det være.

bassen havde en behagelig volumen, med stød i maven ved hvert anslag, uden at det var nødvendigt st spænde imod. hendes sceneshov var dog af en sådan beskaffenhed, at man mistænker hende for at have drukket en øl eller 15 inden hun gik på, for der var godt nok gang i den unge dame...  

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Selvfølgelig var vi der!!!. flex og undertegnede blev ramt af store byger af munkedrik,alt imens vi stod og hoppede op og ned som bananer i pyjamas til denne skønne ungmø. Hvor synger hun fedt..,synes dog at de havde sparet lidt for meget på lydstyrken. Kira and the kindred spirits var også et lyt værd,synd at det først var til BH at folk gad rejse sig og være med til at hæve stemningen!. Bassisten er simpelthen for cool,man står bare og venter på at han til sidst river bassguitaren midt over og trækker den ned gennem trommesættet. sikke en energi!!.

FB

Til top Vis full blown's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af full blown

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hun er for sej!
Jeg glæder mig vildt til hun kommer til Kbh. igen!

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

jeg var der desværre ikke.. ville ellers gerne, men dagens omgang arbejde tog stortset alle kræfterne fra mig. Så jeg måtte nøjes med lidt Beth Hart på anlægget.

programmet lød ellers til at være ret fedt, med både Kira and the kindred spirits og især Hush . men desværre..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes