| Sendt: 26 September 2003 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krisen kradser, siger man i pladebranchen, der engang var en musikbranche. Sjovt betyder kriser at man tager sig sammen, fokuserer på det basale, man kan gøre det bedre, og gør det.
Har lige hygget lidt med Gramophones awards over 2003 bedste klassiske skiver. De sidste par år har disse vindere ikke fået feberen til at stige, men jeg må blankt erkende at årets vindere er vindere . De fleste er allerede på hylderne derhjemme men resten kommer snart efter. Og blandt efterårets nyheder er det på samme måde, den ene plade efter den anden er mere end blot interessant. Andnes i Schuman/Grieg koncerter, Aimard spiller Debussy, Bartoli fortsætter med af finde sjælden musik at synge, Black Box laver sjældne plader og der er nye Pärt plader. Og jeg skal have gjort noget ved Varese, altså lære hans musik at kende.
Krisen kradser fortsat, den er nu overført til mit samarbejde med dem der mener at have penge til gode hos mig. Der er priser på hos nedenstående kræmmer, venter 1-2 uger de ryster forhåbentligt op med bedre tilbud. Man kan jo ikke vente til Jul
http://secure.mdt.co.uk/MDT_EC/index_ec.htm
|