| Forfatter |
|
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Alle
Så har jeg langt om længe for en DVD med DVD-audio udgang.. Harman Kardon DVD30... I den forbindelse har jeg et par spørgsmål og håb for gode råd?
1. Hvor køber I DVD-audio skiver henne? Håber på BILLIG udenlandsk Web-forhandler... 2. Har I nogle SUBLIME eksempler på GODE DVD-audio skiver... altså hvor lyd og mixing mellem kanaler er i TOP...... har kun købt The Band og synes ikke, at mixing er speciel heldig? 3. Andre gode råd om DVD-audio..
På forhånd 1000 tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
roskam Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jubelnar??
Udvalget i DK er elendigt - både indenfor rock og jazz/klassisk. De fleste ekspedienter kender ikke sacd eller dvd-audio.
Så de udenlandske/amerikanske portaler er nok sagen, men omkostningerne ved forsendelse ser ud til at gøre, at man nok skal bestille flere på een gang.
Prøv at chekke indlæggene under "SACD", der er nævnt flere mulige portaler, bl. a. towerrecords.com.
Lars
|
| Til top |
|
| |
roskam Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forøvrigt - vedr. skiver har jeg kun Eagles hotel c. og welcome to my nightmare med alice cooper. Lydmæssigt lever alice cooper op til navnet på pladen. hotel c. er bedre...
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv www.dvdboxoffice.com. De har de fleste udgivelser og det er billigt, men ikke for hurtigt levering.
Ingen fragt, told, moms mv. Sitet er Canadisk, med der leveres fra Sverige og Frankring, og så får du jo leveret fra EU - ik'
REM - Automatik For The People er i Top. Har også hørt at Queen - The Game er super. Har dog ikke selv fået bestilt Queen endnu.
vh Audi A3 
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for svarene.. jeg må kigge mig lidt mere omkring..
Var nede i stereo studiet den anden dag... tror de havde TRE.. damn... er der nogen som har flere GODE oplevelser hører jeg gerne fra jer..:)..
|
| Til top |
|
| |
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt Eric Clapton & B.B. King - Riding with the king på dvd-audio, og lyden er helt i top... Kan varmt anbefales.
Cdon.com har også dvd-audio plader til ca. kr. 150,- stk. Hvis man i feltet "rabatkode" skriver cdonhifidk så trækkes fragtgebyret på kr. 29,- fra... Et lille tip!!!
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schrammelll skrev:
|
Jeg har købt Eric Clapton & B.B. King - Riding with the king på dvd-audio, og lyden er helt i top... Kan varmt anbefales.
Cdon.com har også dvd-audio plader til ca. kr. 150,- stk. Hvis man i feltet "rabatkode" skriver cdonhifidk så trækkes fragtgebyret på kr. 29,- fra... Et lille tip!!!
|
|
|
ja men kun første gang, næste gang får du at vide at det er forkert eller brugt kode __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
k.ras. Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 09 Oktober 2003 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan anbefale Steely Dan :Everything must go og Two against nature.
De er begge totalt iorden!
|
| Til top |
|
| |