| Forfatter |
|
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom gående på gågaden og så et skilt i Fonas vindue, som jeg da lige vil sende videre til folket herinde.
De sælger i denne måned DVD'n med Eagles - Hell Freezes Over til 99kr.
Kan kun anbefales på det varmeste. En virkelig klasse DVD, hvis man kan liden musikken.
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må hellere lige nævne at det var i Århus jeg så det, i tilfælde af at det ikke er alle butikker, der kører tilbuddet.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha! uha! mig ned efter den - checkede lige med min Eagles-tosse-ven, han siger også den er total uber
|
| Til top |
|
| |
klc-audio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har den altid kostet !!
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
klc-audio skrev:
| Det har den altid kostet !! |
|
|
Det var i hvert fald hvad jeg gav for nogle år siden  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
klc-audio skrev:
|
|
Det var i hvert fald hvad jeg gav for nogle år siden 
|
|
|
Ja, det har den kostet det sidste års tid men den er noget bedre end den nyeste udgivelse The Farewell tour fra Melbourne - her lyder det sku som om guitaristen er halvfuld, han vrøvler og snøvler ihvertfald når han synger . Sikke en omgang crap , den har slet ikke det musikalske engagement som Hell freezes over har __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 22 Oktober 2005 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Groove skrev:
klc-audio skrev:
|
|
|
|
|
Ja, det har den kostet det sidste års tid men den er noget bedre end den nyeste udgivelse The Farewell tour fra Melbourne - her lyder det sku som om guitaristen er halvfuld, han vrøvler og snøvler ihvertfald når han synger . Sikke en omgang crap , den har slet ikke det musikalske engagement som Hell freezes over har
|
|
|
Fuld eller ej, så spiller han jo en ganske udemærket spade på den koncert. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Acer skrev:
Groove skrev:
klc-audio skrev:
|
|
|
|
|
Ja, det har den kostet det sidste års tid men den er noget bedre end den nyeste udgivelse The Farewell tour fra Melbourne - her lyder det sku som om guitaristen er halvfuld, han vrøvler og snøvler ihvertfald når han synger . Sikke en omgang crap , den har slet ikke det musikalske engagement som Hell freezes over har
|
|
|
Fuld eller ej, så spiller han jo en ganske udemærket spade på den koncert.
|
|
|
Kan du ikke høre han mumler og snøvler ? Det er ham den mørkhårede af dem der ligner Kvark  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Acer skrev:
Groove skrev:
klc-audio skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kan du ikke høre han mumler og snøvler ? Det er ham den mørkhårede af dem der ligner Kvark 
|
|
|
Jojo, det kan jeg da godt, men jeg tror nu ikke de er fulde,det ser ikke sådan ud og jeg syntes faktisk de spiller godt.
Ikke at forkjelne unplugged koncerten fra midthalvfemserne, jeg er bare mere til guitar med stikket i. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Acer skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Acer skrev:
Groove skrev:
klc-audio skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kan du ikke høre han mumler og snøvler ? Det er ham den mørkhårede af dem der ligner Kvark 
|
|
|
Jojo, det kan jeg da godt, men jeg tror nu ikke de er fulde,det ser ikke sådan ud og jeg syntes faktisk de spiller godt.
Ikke at forkjelne unplugged koncerten fra midthalvfemserne, jeg er bare mere til guitar med stikket i.
|
|
|
Jeg er nok også gasset lidt op, men det er fordi jeg havde set frem til en på opleveren oven på Hell freezes over og derfor bestilte jeg den og 3 andre musik DVD'er på cdon, og denne Eagles ting er den absolut dyreste og næst ringeste af de bestilte __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |