Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 23:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Beth Hart i Amager Bio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 30 November 2005 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Hold da helt ferie! Shocked Shocked Shocked
Jeg har ALDRIG hørt en så fed sangerinde før i hele mit liv!!!
Hun er simpelthen fantastisk!
Hvis man kan li' Janis Joplin og syntes hun var god, så var hun intet mod det jeg hørte og så i Amager Bio denne aften.
Jeg kendte hendes albums i forvejen, men live er hun en helt anden sag. Hun sprudler af umådelige mængder af positiv energi og mage til kraft i stemmen... jamen, jeg er fuldstændig målløs!
Har man ikke oplevet hende live, så skal man gøre sig selv den tjeneste at gøre det, for man er vidne til historie - så god er hun.

Ud af 5 stjerner får hun 6

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 30 November 2005 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

Jeps hun er virkelig genial på en scene .. har haft fornøjelsen et par gange .. 

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 November 2005 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Ja jeg kan kun give jer ret, hendes CDér er slet slet ikke på højde med hendes Live performance, hun spiller i Torsdag på Train i Århus, jeg kan desvære ikke men konen skal da ind og høre hende...

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 30 November 2005 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Silent Knight skrev:
Hold da helt ferie! Shocked Shocked Shocked
Jeg har ALDRIG hørt en så fed sangerinde før i hele mit liv!!!
Hun er simpelthen fantastisk!
Hvis man kan li' Janis Joplin og syntes hun var god, så var hun intet mod det jeg hørte og så i Amager Bio denne aften.
Jeg kendte hendes albums i forvejen, men live er hun en helt anden sag. Hun sprudler af umådelige mængder af positiv energi og mage til kraft i stemmen... jamen, jeg er fuldstændig målløs!
Har man ikke oplevet hende live, så skal man gøre sig selv den tjeneste at gøre det, for man er vidne til historie - så god er hun.

Ud af 5 stjerner får hun 6

Desværre har jeg aldrig set hende optræde live. Ingen tvivl om hendes stemmekraft og udstråling.

Nå, men så må man jo se frem til d. 5 december i stedet for, Silent Knight

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 November 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Jeg hyler med i koret! Vi så hende i Portalen, Greve forrige fredag og det var ligeså kanon som trådens åbning beskriver. Vi blev ansporet af sommerens (og forrige sommers ...) koncert i Skanderborg.

I Portalen havde hun publikums fulde opmærksomhed og hun fik rigtig god respons. Nogle venner som oplevede hende aftenen efter i Viften i Rødovre, sagde at det var en koncert, hvor hun gik i selvsving i forsøg på "personlige" samtaler med udvalgte publikummer og der var passager, hvor hendes optræden forekom direkte pinlig. Det lød som en helt anden koncert en den vi selv havde oplevet aftenen før. Men sådan er det vel ...

Der er udsendt en dvd med en koncert som kun får lunkne anmeldelser, det er ikke måden at opleve hendes musik på. I dette tilfælde kan stemningen og oplevelsen slet ikke presses ned på en sølvfarvet skive.

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Sendt: 30 November 2005 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Beth Hart lavede nogle fede 'nede på jorden' ting som bl.a at hoppe ned på gulvet og gå syngende gennem publikum for at ende nede ved balkontrappen, som hun løb op ad og sang for publikum oppe på balkonen. Hun havde endda tid til at give enkelte publikummer et kram da hun gik tilbage til scenen.
Hun inviterede også et par publikummer op på scenen for at synge med hende på en enkelt sang.
Alt i alt en fed, positiv og energifyldt oplevelse.
Hun måtte ud 2 gange til ekstranumre.

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 November 2005 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Helt enig - prøv også at tage til de rent akkustiske koncerter - det er også en meget positiv oplevelse

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes