| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg skal heller ikke med i år.. jeg vil ellers enormt gerne, men jeg har besluttet at trappe ned med alle de fornøjelser, og så satse mere på at få økonomien op, så der kan købes en ordentlig amp..
men man skal jo også snart til at komme med den endelige beslutning, inden alle billetterne er revet væk..
|