Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Musik for en 50´er (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MikeAalborg
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Nogen gange er det utroligt hvad man kan få for sine penge

Netop hjemkommet fra det lokale Stereostudie med Niel Young "Harvest" og Lou Reed´s "Transformer" til en flad 50´er stykket.
Fede historiske albums, som man kan vende tilbage til igen og igen - jeg har sq svært ved, at se hvor man får ligeså meget underholdning for de penge (ok, måske undtaget et par pakker kondomer)

Lige for en god ordens skyld, så har jeg INTET med ovennævnte musikbiks at gøre, for man skal lede længe efter en mere inkompetent og doven betjening! Men varerne fejler ikk noget..

Er der andre der har nogle gode bud på uundværlige albums til en slik?

Mvh
Mike

Til top Vis MikeAalborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikeAalborg
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Ja det er med at kigge efter guldet - har lige set "søs fenger-vinterdage" fra 89 på qxl til 120,-

CDON har den til en 50'er



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
oink
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

For ikke så længe siden handlede vi i føtex, jeg skal altid lige have snuden i cd/dvd kasserne/hylderne. Vi købte ........kim larsen og kjukken....... til 49,- det er simpelthen en foræring. Den skive er en genistreg. Men stereo-studiet er et mekka, man kan altid finde guld derinde.
Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2296
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Jeg er osse selv på jagt i stereo-studiet hver måned......har efterhånden fundet en del fede cd'er derinde, til både 50 og 70 kr. Et af mine seneste "kup" var dog i Bilka, hvor jeg købte "Seal - Greatest Hits", Live - Greatest hits og Norah Jones - Feels Like Home". Alle 3 til 39.95 pr. stk.......ja tak.....
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
MikeAalborg
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Godt du mindede mig om Norah, Dumbo, for jeg glemmer hende altid.
Jeg har "Feels like home" men jeg mangler altså hendes bedste: "Come away with me"..

Stereobiksen havde også bananpladen med Velvet Underground til Kr. 70.- - den glemte jeg også

Efter jeg har fået pladespiller igen, har jeg købt en pokkers masse billigt vinyl fra diverse pladepushere både private og kommercielle. Det er jo fuldstændigt vildt så meget godt musik man kan få for 15 - 20 Kr!!!

Mvh
Mike

Til top Vis MikeAalborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikeAalborg
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Stereo Studio har pt også Jack Johnsons 2 første til en 50'er stk. !

__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Tv2 Nærmest lykkelig
Tv2 Nutidens unge
Tv2 Beat
 
40 kr stk - 3 for 100
Og tv2 er jo alt for fede.


__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes