| Sendt: 04 Februar 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Nogen gange er det utroligt hvad man kan få for sine penge
Netop hjemkommet fra det lokale Stereostudie med Niel Young "Harvest" og Lou Reed´s "Transformer" til en flad 50´er stykket. Fede historiske albums, som man kan vende tilbage til igen og igen - jeg har sq svært ved, at se hvor man får ligeså meget underholdning for de penge (ok, måske undtaget et par pakker kondomer )
Lige for en god ordens skyld, så har jeg INTET med ovennævnte musikbiks at gøre, for man skal lede længe efter en mere inkompetent og doven betjening! Men varerne fejler ikk noget..
Er der andre der har nogle gode bud på uundværlige albums til en slik?
Mvh Mike
|