Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Filmtitel???? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Jeg leder efter en film som handler om nogle unge som er startet på en amerikansk skole/gymnasie og som skal gennemgå et ritual blandt eleverne for at blive accepteret.
De skal overnatte i et gammelt forladt kæmpehus (gods) som ligger bag store aflåste gitterlåger. I løbet af natten bryder helvede løs, da et eller andet væsen lever skjult derinde.

Er der nogle klokker der ringer???



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Slet ingen der har nogle forslag?
Jeg er ved at blive tosset - kender i ikke det når man får en stump musik/film i hovedet og det så ikke stopper før man finder svaret.   



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 890
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Er det måske noget med skulls  eller sådan noget

jeg er nu langt fra sikker

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer
 
Klaus Kokholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Det lyder som et utal af "slashere" fra 80erne.....

Hvis du kan komme i tanke om en eller (allerhelst flere) af de medvirkende eller instruktøren kan du jo altid søge på IMDB. Især hvis du har mere end eet navn er søgefunktionen genial.



mvh Klaus


__________________
-Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
Til top Vis Klaus Kokholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klaus Kokholm
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Den er fra 80'erne eller 90'erne.
Jeg kan ikke huske andet en at en flok teenagere skulle starte på en ny skole/gymnasium og for at blive accepteret skulle de gennemgå et ritual, som bestod i at de skulle overnatte på et gammelt forladt slot/herregård.
I løbet af aftenen kravler de så over det kæmpehegn som omhegner hele grunden og går ind i huset. I løbet af natten kommer der så et væsen frem og dræber de unge en for en.
Jeg kan huske at væsenet havde mange hemmelige gange og rum, som han gemte sig i.
Til sidst lykkes det dog 'helten' at få dræbt uhyret og reddet den pige han godt kan li'.
Det er alt hvad jeg husker.

Jeg har spurgt inde på IMDB, men har endnu ikke fået svar.

__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
LarsLP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

kan det være "Hell Night"?

fr=c2l0ZT1kZnx0dD0xfGZiPXV8cG49MHxrdz0xfHE9aGVsbCBuaWdodHxmd D0xfG14PTIwfGxtPTUwMHxjbz0xfGh0bWw9MXxubT0x;fc=1;ft=20;fm=1"
>
IMDB link


__________________
mvh Lars.

Nottingham Interspace, Sony CDP X77ES, Croft Epoch, Croft Vc, Audio Note AN-E/D
Til top Vis LarsLP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsLP
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

LarsLP skrev:
kan det være "Hell Night"?

fr=c2l0ZT1kZnx0dD0xfGZiPXV8cG49MHxrdz0xfHE9aGVsbCBuaWdodHxmd D0xfG14PTIwfGxtPTUwMHxjbz0xfGh0bWw9MXxubT0x;fc=1;ft=20;fm=1"
>
IMDB link

Jeg tror du har ramt plet!

Tusind tak for hjælpen (og for fred i sindet) he he he



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes