| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er fra 80'erne eller 90'erne. Jeg kan ikke huske andet en at en flok teenagere skulle starte på en ny skole/gymnasium og for at blive accepteret skulle de gennemgå et ritual, som bestod i at de skulle overnatte på et gammelt forladt slot/herregård. I løbet af aftenen kravler de så over det kæmpehegn som omhegner hele grunden og går ind i huset. I løbet af natten kommer der så et væsen frem og dræber de unge en for en. Jeg kan huske at væsenet havde mange hemmelige gange og rum, som han gemte sig i. Til sidst lykkes det dog 'helten' at få dræbt uhyret og reddet den pige han godt kan li'. Det er alt hvad jeg husker.
Jeg har spurgt inde på IMDB, men har endnu ikke fået svar.
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|