Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Din mest sete film (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  


Hvilken film har i set flest gange?


For mit eget vedkommende er det Predator



"You're one ugly motherf****r


Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

prse skrev:

Hvilken film har i set flest gange?


For mit eget vedkommende er det Predator



"You're one ugly motherf****r


ER det denhvor van Damme løber rundt i en jungle efter det dersens væsen sammen med sit team? Synes nemlig jeg har set monsteret i en film.

Nosferatu

Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1916
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.

Har vist set dem 4 gange.

Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange



__________________
AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
Til top Vis Frede1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frede1977 Besøg Frede1977's Websted
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Ringenes Herre 1-2-3, har ingen tal eller ide om hvor mange gange jeg og familien har set den og ser den stadig ofte!!!!

__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:
 
ER det denhvor van Damme løber rundt i en jungle efter det dersens væsen sammen med sit team? Synes nemlig jeg har set monsteret i en film.

Nosferatu



Det er ganske rigtigt en buffed-up hollywood skuespiller med sjov accent, men det er ikke manden der altid viser sin bare r*v...men derimod Arnold Schwarzenegger aka The Guvernator, aka the terminator
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 334
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:

"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.

Har vist set dem 4 gange.

Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange

Enig Frede film og bøger er noget man ser/læser nogle få gange men cd'ere /plader de kører bare flere 100 gange



__________________
Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
Til top Vis kjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjaer Besøg kjaer's Websted
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

prse skrev:
nosferatu89 skrev:
 
ER det denhvor van Damme løber rundt i en jungle efter det dersens væsen sammen med sit team? Synes nemlig jeg har set monsteret i en film.

Nosferatu



Det er ganske rigtigt en buffed-up hollywood skuespiller med sjov accent, men det er ikke manden der altid viser sin bare r*v...men derimod Arnold Schwarzenegger aka The Guvernator, aka the terminator

Ahh, så er jeg med . The Guvernator er nu engang den bedste skuespiller indenfor komediegenren

Nosferatu

Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1206
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Langt fra las vegas (alle sammen) hehe... har ikke nogen ide om hvor mangen gange jeg har set dem alle sammen på DvD... men det er vært fald mangen... og så kommer Olsen Banden på 2 plasen...

__________________
My Place - Sound of Life
Til top Vis Mickey BG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mickey BG
 
Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Bloodsport var altid let at smide på, når man ikke havde andet at lave .. har vel set den de første 50 gange   





nosferatu89: ligner det Van Damme?

Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder
 
hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

For mig er der 2 film som jeg har set mange gange (forstod dem ikke første gang  )

Den Gode,Den Onde og den Grusomme ;)

Leon (Dir Cut) og så syndes jeg stadig den første Alien film kan skræmme lidt.

 

 

 

Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen
 
Fremmede
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 450
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

 

Jeg har en personlig favorit; Dr. Strangelove. Den film kan jeg se og se igen. Eller rettere sagt høre igen og igen. Jeg bruger den til at falde i søvn. Der der den alletiders! Den ryger i når jeg skal sove.

Ellers er en film som Blues Brothers også meget set. Jeg har ikke talt. Den er fed!

mvh

   

 

 

Til top Vis Fremmede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fremmede
 
Gonzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

God Father, Das Boot er super film. Das Boot er den ultimative klaustofobiske ubådsfilm
Til top Vis Gonzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gonzo
 
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1916
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

kjaer skrev:
Frede1977 skrev:

"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.

Har vist set dem 4 gange.

Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange

Enig Frede film og bøger er noget man ser/læser nogle få gange men cd'ere /plader de kører bare flere 100 gange

Hvorfor er det sådan? Det kan jeg godt sidde og flippe over når jeg for 117. gang lytter en favoritskive og stadig nyder det som første gang.

Er kompleksiteten i musik simpelthen meget større? ... eller sværere tilgængelig? Eller er det bare mig der er skruet sådan sammen? ... hvorfor?



__________________
AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
Til top Vis Frede1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frede1977 Besøg Frede1977's Websted
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2063
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

De gamle Star Wars. Hvad ellers?

 

/Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:
kjaer skrev:
Frede1977 skrev:

"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.

Har vist set dem 4 gange.

Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange

Enig Frede film og bøger er noget man ser/læser nogle få gange men cd'ere /plader de kører bare flere 100 gange

Hvorfor er det sådan? Det kan jeg godt sidde og flippe over når jeg for 117. gang lytter en favoritskive og stadig nyder det som første gang.

Er kompleksiteten i musik simpelthen meget større? ... eller sværere tilgængelig? Eller er det bare mig der er skruet sådan sammen? ... hvorfor?



Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1916
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

prse skrev:


Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.

Godt bud.



__________________
AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
Til top Vis Frede1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frede1977 Besøg Frede1977's Websted
 
Gonzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Musik er kunst. Film er ofet bare en historie man kun gider at se/høre X antal gange.
Til top Vis Gonzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gonzo
 
Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Rounders og Dogma ser jeg ofte, og bliver altid hængende når de er i tv, det samme med Any Given sunday.
Til top Vis Kjeldbjerg25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldbjerg25
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Gonzo skrev:
Musik er kunst. Film er ofet bare en historie man kun gider at se/høre X antal gange.


Ja, det må vist være det!....men hvad er kunst?...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
quad
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1002
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Mistery train af Jim Jarmush - fed film hvor Screaming Jay Hawkings har en birolle.
Trafic af Truffeau - Vanvittig roadmovie
Monty Phyton (alt) - say no more.


__________________
So long and thanks for all the fish.
Til top Vis quad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af quad
 

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes