| Forfatter |
|
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken film har i set flest gange?
For mit eget vedkommende er det Predator

"You're one ugly motherf****r 
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Hvilken film har i set flest gange?
For mit eget vedkommende er det Predator

"You're one ugly motherf****r 
|
|
|
ER det denhvor van Damme løber rundt i en jungle efter det dersens væsen sammen med sit team? Synes nemlig jeg har set monsteret i en film.
Nosferatu
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.
Har vist set dem 4 gange.
Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ringenes Herre 1-2-3, har ingen tal eller ide om hvor mange gange jeg og familien har set den og ser den stadig ofte!!!!
__________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
| ER det denhvor van Damme løber rundt i en jungle efter det dersens væsen sammen med sit team? Synes nemlig jeg har set monsteret i en film.
Nosferatu |
|
|
Det er ganske rigtigt en buffed-up hollywood skuespiller med sjov accent, men det er ikke manden der altid viser sin bare r*v...men derimod Arnold Schwarzenegger aka The Guvernator, aka the terminator
|
| Til top |
|
| |
kjaer Forum Bruger


Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.
Har vist set dem 4 gange.
Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange
|
|
|
Enig Frede film og bøger er noget man ser/læser nogle få gange men cd'ere /plader de kører bare flere 100 gange __________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
nosferatu89 skrev:
|
ER det denhvor van Damme løber rundt i en jungle efter det dersens væsen sammen med sit team? Synes nemlig jeg har set monsteret i en film.
Nosferatu
|
|
|
Det er ganske rigtigt en buffed-up hollywood skuespiller med sjov accent, men det er ikke manden der altid viser sin bare r*v...men derimod Arnold Schwarzenegger aka The Guvernator, aka the terminator
|
|
|
Ahh, så er jeg med . The Guvernator er nu engang den bedste skuespiller indenfor komediegenren 
Nosferatu
|
| Til top |
|
| |
Mickey BG Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langt fra las vegas (alle sammen) hehe... har ikke nogen ide om hvor mangen gange jeg har set dem alle sammen på DvD... men det er vært fald mangen... og så kommer Olsen Banden på 2 plasen... __________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hvalen Forum Bruger


Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
For mig er der 2 film som jeg har set mange gange (forstod dem ikke første gang )
Den Gode,Den Onde og den Grusomme ;)
Leon (Dir Cut) og så syndes jeg stadig den første Alien film kan skræmme lidt.
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en personlig favorit; Dr. Strangelove. Den film kan jeg se og se igen. Eller rettere sagt høre igen og igen. Jeg bruger den til at falde i søvn. Der der den alletiders! Den ryger i når jeg skal sove.
Ellers er en film som Blues Brothers også meget set. Jeg har ikke talt. Den er fed!
mvh
|
| Til top |
|
| |
Gonzo Forum Bruger


Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
God Father, Das Boot er super film. Das Boot er den ultimative klaustofobiske ubådsfilm
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
kjaer skrev:
Frede1977 skrev:
|
"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.
Har vist set dem 4 gange.
Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange
|
|
|
Enig Frede film og bøger er noget man ser/læser nogle få gange men cd'ere /plader de kører bare flere 100 gange
|
|
|
Hvorfor er det sådan? Det kan jeg godt sidde og flippe over når jeg for 117. gang lytter en favoritskive og stadig nyder det som første gang.
Er kompleksiteten i musik simpelthen meget større? ... eller sværere tilgængelig? Eller er det bare mig der er skruet sådan sammen? ... hvorfor? __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
kjaer skrev:
Frede1977 skrev:
|
"En ny dag truer", "Home Alone" og nogen af Olsen Banden.
Har vist set dem 4 gange.
Til sammenligning har jeg garanteret hørt "Dire Straits: Sultans of Swing" 500 gange
|
|
|
Enig Frede film og bøger er noget man ser/læser nogle få gange men cd'ere /plader de kører bare flere 100 gange
|
|
|
Hvorfor er det sådan? Det kan jeg godt sidde og flippe over når jeg for 117. gang lytter en favoritskive og stadig nyder det som første gang.
Er kompleksiteten i musik simpelthen meget større? ... eller sværere tilgængelig? Eller er det bare mig der er skruet sådan sammen? ... hvorfor? |
|
|
Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.
|
|
|
Godt bud. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Gonzo Forum Bruger


Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Musik er kunst. Film er ofet bare en historie man kun gider at se/høre X antal gange.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldbjerg25 Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rounders og Dogma ser jeg ofte, og bliver altid hængende når de er i tv, det samme med Any Given sunday.
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gonzo skrev:
| Musik er kunst. Film er ofet bare en historie man kun gider at se/høre X antal gange. |
|
|
Ja, det må vist være det!....men hvad er kunst?...
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mistery train af Jim Jarmush - fed film hvor Screaming Jay Hawkings har en birolle.
Trafic af Truffeau - Vanvittig roadmovie
Monty Phyton (alt) - say no more.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |