| Forfatter |
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe .. jeg har en sammen bikset hjemmebrændt skive med en masse super fede numre på men har ingen idé om hvem der har lavet disse numre og de fleste af dem kunne jeg godt tænke mig at anskaffe mig på nogle lovlige albums. Men hvordan kan i hjælpe mig med at finde ud af hvad der ligger på den ?! ..
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror jeg ved hvordan vi gør det, vi leger gæt et nummer jeg uploader et nummer og så er det bare med at gætte. Når nummeret så er gættet eller alle giver op så smider jeg et nyt op og sletter det gamle.
Her er det første nummer:
Track 1 <- Link fjernet for at mindske hvor meget jeg linker til copyrighted materiale
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm er det virkeligt for svært .. ?
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
En eller anden der er influeret af Geoge Duke (har noget af det samme anslag på piano´et) Men ham er det ikke. Havde det været en guitar version, ville jag have skudt på Norman Brown.
Men jeg aner ikke hvem det er __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm nu er jeg lidt kold over hvad folk går og sysler med i deres fritid uanset hvor borderline kriminelt det er, men er du ikke i gang med at linke til copyright-beskyttet materiale fra Hifi4all?
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe nej den er ikke helt nem .. jeg er sikker på nogle af de næste numre er væsentligt lettere... men tak for gættet, jeg tror måske det første nummer er lidt for svært men jeg smider det næste op og lader dem som ikke er gættet blive tilbage.' Track 2 <- Link fjernet da de store grimme mennesker ikke skal komme efter os og sørge for at vi ikke kan købe deres musik.Den her tror jeg er nem for jer .. men jeg har ingen anelse selv
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
lpm76 skrev:
| Hmm nu er jeg lidt kold over hvad folk går og sysler med i deres fritid uanset hvor borderline kriminelt det er, men er du ikke i gang med at linke til copyright-beskyttet materiale fra Hifi4all? |
|
|
Jo det er nok egentligt rigtigt nok ... men hvad så ? Hvordan skal jeg finde ud af hvad kunstnerne hedder så jeg kan købe deres musik ?!?! __________________ MonoTovarisj
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er sgu et godt spørgsmål - jeg ved ikke om det er lovligt at linke til brudstykker, men jeg tvivler stærkt på det. Jeg ved godt intentionerne er gode nok, men det ville være lidt trist hvis det fik dig eller hifi4all i fedtefadet.
For at være på den sikre side ville jeg nok lige slette det link, og sende en PM til en moderator inden de får et ildebefindende og giver dig en advarsel.
Edit: og det har du så allerede gjort 
Edit2: Måske kan du arrangere en lytteaften for nogen af hifi-folkene, og snige din plade på, under påskud af at der skal diskuteres hvad ogg kan som hifi-format  __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
adamt Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 116
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
google lige engang på musicbrainz .. det er en metode at lave et hash/mønster for hvert musiknummer.. for på den måde at kunne
sammenligne ukendte ting med en database på internettet.... med lidt held kan du finde en del titler på den måde.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
adamt skrev:
google lige engang på musicbrainz .. det er en metode at lave et hash/mønster for hvert musiknummer.. for på den måde at kunne
sammenligne ukendte ting med en database på internettet.... med lidt held kan du finde en del titler på den måde. |
|
|
hmm oki det vil jeg gøre .. __________________ MonoTovarisj
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller find en softwareafspiller der kan tjekke op mod cddb måske. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 August 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
lpm76 skrev:
Eller find en softwareafspiller der kan tjekke op mod cddb måske. |
|
|
Har jeg prøvet men problemet er at det er en test cd jeg har fået hvor en gut selv har siddet og smidt numre ned på skiven .. så den kan ikke tjekke op mod cddb  __________________ MonoTovarisj
|
| Til top |
|
| |
Wilhelmsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Googl' en del af teksten med ordet lyrics bagefter, så sku' det ikke være så svært.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er lidt svært at gætte artisterne til numrene som ikke står der, men her er mit bud... Gustav Winkler og Anthrax
For en anden gangs skyld behøver du måske ikke ligefrem skilte med dine ulovligheder, men bare nøjes med at spørge om hvem der har skrevet numrene __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 September 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
Googl' en del af teksten med ordet lyrics bagefter, så sku' det ikke være så svært. |
|
|
Hmm .... det er faktisk ikke nogen dårlig idé .. tak 
jkjaers skrev:
Jeg synes det er lidt svært at gætte artisterne til numrene som ikke står der, men her er mit bud... Gustav Winkler og Anthrax
For en anden gangs skyld behøver du måske ikke ligefrem skilte med
dine ulovligheder, men bare nøjes med at spørge om hvem der har skrevet
numrene
|
|
|
Hmm .. tjah .. men nu ved jeg jo godt at jeg gjorde noget forkert og prøvede at argumentere for hvorfor jeg mente det var iorden ..  __________________ MonoTovarisj
|
| Til top |
|
| |