| Forfatter |
|
Bloodhound Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 127
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige været inde og se den i Kolding, var satme nice! Syntes der er nogle pænt gode lyde og scener i. Og kæft der blev grinet igennem hvor han sad på stolen...    Og der hvor flyveren er på vej ned, og så letter igen.. Sikke en gang buldren...
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke afsløre for meget nu __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Bloodhound Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rettede lige overskriften
|
| Til top |
|
| |
LMG03 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
sorry for indlæg.
|
| Til top |
|
| |
Bloodhound Forum Bruger

|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kun et spørgsmål om at lade være med at kigge.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden er hermed lukket TIL JEG HAR SET FILMEN
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik endeligt set den nye Bond igår nat. Det er en af de fedeste film i år! Super bond film. Craig virker meget farlig og man tror på at han faktisk kunne slå en mand ihjel. Mads mikkelsen er også god så snart man har væner sig til at det er Mads Mikkelsen. Dette glemte jeg dog senere og accepterede ham som en Bond Skurk. Filmen er utrolig filmede med Martin Campells meget enkle billedestil hvor personerne tit er framet meget lige i midten af billedet. Desuden er det rart næsten ikke at se noget CG :thumb: Filmen er dog lige lang nok og følges lidt ujævn...her skulle klipperen have brugt saksen mere! Samtidig virker kærligheds historien rigtig godt og jeg åd den. Plottet er ikke helt så godt skruet sammen som f.eks. Jason Bourne filmene ( som er forbilledet, selvom denne film i høj grad også finder sin egen stil ), men det virker stadig da dette mere er en fantasi fortæling. Jeg savnede også det velkendte Bond tema og sad hele filmen og ventede på det... En anden ting som irritererede mig lidt var dvs. produkter og brands i filmen. F.eks. bliver navnet Omega nævnt i dialogen! ( Jeg håber virkerligt ikke dette er noget vi kommer til at se meget af fremover! ) og scenen hvor Bond kører i Ford virker som en Bil reklame. Desuden ser man konstant Sony telefoner og de får da også lige sniget BD ind.... Men når det er sagt er det den bedste Bond i årevis! Meget bedre end alle Pierce filmene! Og faktisk på højde med Connery æraen. Jeg glæder mig allerede til næste film med den nye Bond!!  Det bliver til fire solide stjerner ud af fem.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
farmer Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var selv inde og se den til gallapremiere i går. Det er da den bedste Bond film siden Goldeneye.
Men de har jo sjovt nok samme instruktør, så fem stjerne ud af fem fra mig af.
Det er rart at se at den nye Bond ikke nødvendigvis skal være en agent der er fin i kanterne, lige som alle de gamle udgaver.
|
| Til top |
|
| |
Bloodhound Forum Bruger

|
| Sendt: 25 November 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes også han er god til rollen. Bliver spændene at se den næste.
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 26 November 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmen var bestemt fantastisk. Jeg var inde og se den i tirsdag d. 21. november til Sony Ericssons Bond arrangement i Imperial. Og der bliver jo ikke lagt skjul på, at Sony Ericsson har betalt sit for at få indsneget deres telefoner i filmen De lavede desuden en lille "teaterscene" i biografen lige inden filmen startede, hvor lyden blev cuttet og så kom der ellers "åben" pistolkamp og vilde slåskampe foran lærredet. Det var meget sjovt fundet på.
Men jeg er enig i, at det er blandt de allerbedste i serien. Jeg har altid været meget fascineret af Bond filmene, som i min mening er virkelig god og tidløs underholdning. Daniel Craig er virkelig god, som en lidt mere ufin og brutal, men samtidig også mere virkelig James Bond. Mads Mikkelsen gør det også godt og den er godt skruet sammen.
"Jeg savnede også det velkendte Bond tema og sad hele filmen og ventede på det..."
Nu er det jo meningen, at det skal være den første film i "serien", så spillet mellem de velkendte Bond træk og den lidt mere ufine og uerfarne James Bond, synes jeg virker overbevisende. Men i slutningen synes jeg da, at man bevægede sig mere hen mod temaet - er du ikke enig? __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Bloodhound Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var heller ikke rigtig nogle gadgets med i. Det har der jo været i de andre, men syntes egentligt heller ikke at de manglede.
|
| Til top |
|
| |