Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 21 Januar 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
Jamen det holder sig jo lige indenfor mit bud. Du skal bare sikre dig at de er forholdsvis nye. Du skal også sikre dig at det er nogen højttalere, som du rent faktisk vil beholde et stykke tid. De flytter sig nemlig meget langsomt på brugtmarkedet, selvom de er ganske nydelige at se på.
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
Om du har gjort en god handel, kan kun du vurdere, når de bliver sat til.
Prismæssigt er din handel gennemsnitlig, altså hverken dårlig eller super god. De fås både billigere og dyre end de 3k pr. sæt du har givet. Hvad "dine" Concept 10 er værd ved jeg desværre ikke så meget om. Min viden om D590 stammer fra da jeg selv jagtede/købte sådan et sæt. Da fulgte jeg markedet intenst og siden har jeg altid lige noteret mig prisen når et sæt var til salg......det må vist være en miljøskade
Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
jetz skrev:
Om du har gjort en god handel, kan kun du vurdere, når de bliver sat til.
Prismæssigt er din handel gennemsnitlig, altså hverken dårlig eller super god. De fås både billigere og dyre end de 3k pr. sæt du har givet. Hvad "dine" Concept 10 er værd ved jeg desværre ikke så meget om. Min viden om D590 stammer fra da jeg selv jagtede/købte sådan et sæt. Da fulgte jeg markedet intenst og siden har jeg altid lige noteret mig prisen når et sæt var til salg......det må vist være en miljøskade
ok tak for inputtet jetz ..
er der andre der har noget positivt eller negativt at sige om handlen ??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum