| Forfatter |
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, det kunne da være meget sjovt, meeeeen 550,- kr virker af meget for et band der var på toppen for efterhånden længe siden
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
| Hehe, det kunne da være meget sjovt, meeeeen 550,- kr virker af meget for et band der var på toppen for efterhånden længe siden |
|
|
Hvad mener du? .. .. ..  Ej, jeg kan godt se hvordan det ser ud udefra, men de rykker altså stadig for vildt. Jeg tror folk bedst kender dem for perioden med keyboard i 80'erne, men for mig er det de laver nu og før langt bedre.
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samme her Z ... jeg har fede (!) minder om deres første periode og fik det der ambivalente forhold til dem, da de slap synth´en ind i musikken. Så dem på Gentofte stadion som faktisk var en ret god koncert (der var jo babes med  , så det ...). Men den helt store nedtur var dog på Roskilde nogle år senere ... det var 2, 3, 4 og tryk på gentageknappen, ingen engagement, ingen gang i den-attitude. Det var ren aflevering og farvel og tak. Men så er der deres seneste skive Mescalero, som rykker rigtig godt og så står man der: Kan man nu tillade sig at "holde af" dem igen? Mnaj, tjah bob bob, skal, skal ikke? __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
27pH Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så dem i Zürich for nogle år siden. Det var da meget sjovt, men der var billetprisen også nede på et niveau hvor man ikke behøvede at være superfan.
vH pH
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt... skal vist i den nærmeste spøg og skæmt butik en tur tror jeg. Skægget kan ikke nå den længte inden da, men det lyder bestemt interessant, så det skal da overvejes... Billetterne er nok ikke så svære at få fat i til dém tror jeg/satser jeg på.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
jkjaers skrev:
| Hehe, det kunne da være meget sjovt, meeeeen 550,- kr virker af meget for et band der var på toppen for efterhånden længe siden |
|
|
Hvad mener du?...... Ej, jeg kan godt se hvordan det ser ud udefra, men de rykker altså stadig for vildt. Jeg tror folk bedst kender dem for perioden med keyboard i 80'erne, men for mig er det de laver nu og før langt bedre. |
|
|
Jeg kender både det nye og gamle ZZ-top. Min personlige favorit er "Tres Hombres". Jeg ville såmænd gerne til koncerten, bare ikke 550 kroner-gerne
Det er jeg nok alligevel ikke hardcore-fan nok til... men god tur Zorglub (regner med et referat?) __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Jeg kender både det nye og gamle ZZ-top. Min personlige favorit er "Tres Hombres". Jeg ville såmænd gerne til koncerten, bare ikke 550 kroner-gerne
Det er jeg nok alligevel ikke hardcore-fan nok til... men god tur Zorglub (regner med et referat?) |
|
|
Tres Hombres er fantastisk  .... og you can bet your beard på at der kommer referat!
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
samme dag som ZZ TOP gæster Kolding kigger Bryan Adams også lige forbi koldig stadion. Smart at arrangere 2 store navne, på samme dag, i kolding  MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva´ dælen! Lever de endnu??? Har ikke hørt noget fra dem i 100 år
Z med skæg Så kan du jo få opdateret din avatar yderligere  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
|
Hva´ dælen! Lever de endnu??? Har ikke hørt noget fra dem i 100 år
Z med skæg Så kan du jo få opdateret din avatar yderligere 
|
|
|
Haha, ja fra barnenumse til havnearbejder ... jov jov 
Og de har været super aktive! du skal bare høre et par numre fra deres seneste udgivelser, så er du solgt til Texas blues med garanti 
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snøft ... 
Citér:
PRESSEMEDDELELSE
Kolding d. 11. maj 2007
ZZ TOP AFLYSER EUROPA-TOUR
Det amerikanske boogie-band ZZ TOP aflyser hele deres Europa-tour for 2007. Dusty Hill fra bandet skal omgående i strålebehandling, hvorfor ZZ TOP naturligvis aflyser. Dette gælder derfor også foreningen MusikKoldings arrangement på Amfi-scenen i Kolding fredag d. 6. juli 2007.
”Det er helt ufatteligt ærgerligt”, udtaler Christian Haugk fra MusikKolding; ”Vore tanker går naturligvis til Dusty Hill fra ZZ TOP i håb om at han kommer godt igennem den medicinske behandling og returnerer til scenen i fuld vigør. Samtidig tænker vi selvfølgelig også på de mange publikummer, der har købt billet og som har kunnet se frem til en fantastisk oplevelse på Amfe-scenen i Kolding. Musik Kolding forventer at udsende en uddybende pressemeddelelse i løbet af næste uge. Publikummer bedes henvende sig til det sted, hvor de har købt deres billet, for refundering”, slutter Christian Haugk.
For yderligere info www.zztopikolding.dk eller foreningen MusikKolding v/ næstformand Christian Haugk chau@kolding.dk
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Æv! Jeg læste nu for første gang tråden, og humøret steg indtil sidste indlæg. Bummer!
Det kunne have være spas. Min første ZZ skive var "Recycler" fra '90 på vinyl. Den får stadig en tur af og til, og kan da også stadig få bagpoten til at vippe.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er noget giga pis! Sidste gang de var i Danmark sagde kæresten til mig da jeg var ved at bestille biletter: "Vil du giftes med mig den dag eller ZZ Top".
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 15 Maj 2007 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du gift? 
|
| Til top |
|
| |
kosmos67 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 15 Maj 2007 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ZZ TOP PÅ AMFISCENEN I KOLDING
FREDAG D. 6. JULI
KONCERTEN ER DESVÆRRE AFLYST GRUNDET SYGDOM |
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 15 Maj 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian321 skrev:
Er du gift?  |
|
|
Ja, jeg kan godt se at en hifi nørd burde have visse vanskeligheder på det punkt, men sålænge man er stømstærk nok er der sjældent problemer med at drive damerne  *host* Jeg håber dælme at han kommer sig og at de laver den europa tur på et andet tidspunkt.
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 15 Maj 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|