Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 07 April 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
Zanetti skrev:
Er der nogen der kan anbefale nogle gode musik DVD'er med Pink Floyd og Deep Purple?
Mine krav er, at det er forholdsvis nye koncertoptagelser og der er god lyd til hjemmebiografen...
Er Pink Floyds Pulse noget værd?
JA!
__________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 07 April 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
Zanetti skrev:
Er der nogen der kan anbefale nogle gode musik DVD'er med Pink Floyd og Deep Purple?
Mine krav er, at det er forholdsvis nye koncertoptagelser og der er god lyd til hjemmebiografen...
Er Pink Floyds Pulse noget værd?
Ja pulse er deres bedste..
Deep har jeg en af som jeg ikke kan huske hva hedder den er fed nok.. også der tér guitaristen sig dumt.. smider vand på fotografen og gemmer sig bag højtalerene.. han var jo ikk normal men spille det kunne han... men finder lige ud af navnet på den dvd pga lige ny har jeg lånt den ud:-)
Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 07 April 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
og hvis du ikke har hørt pink floyd project så giv det en chance... de er altså godt... noramlt hader jeg kopi bands men blev SLÆBT med og blev meget overrasket!!
Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
Sendt: 08 April 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
concerto for group and orchestra med deep purple er cool nok. Man skal bare lige være opmærksom på at de spiller med et symfoniorkester. Men begge dele skal spilles på vinyl, det er noget federe (om ikke andet så rent psykisk)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum