Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 13:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Pink Floyd fans (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Så står den på Pink Floyd Project i Amager Bio på fredag.

Har du ikke fået hørt dem endnu, så gør dig selv den tjeneste hvis du er Pink Floyd fan ...bedre kan det ikke gøres af et kopi-band.

Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Fedt - det må jeg prøve at presse ind, tak foir tippet...

/erla
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

dikki
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Missede dem sidst de var i Viborg, men har en aftale med min far om at når de nærmer sig Midtjylland igen er vi klar 
Til top Vis dikki's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dikki

CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

dikki skrev:
Missede dem sidst de var i Viborg, men har en aftale med min far om at når de nærmer sig Midtjylland igen er vi klar 

De kommer til Randers i efteråret, mener det er 16-11.

Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Fra Amager Bios hjemmeside:

Pink Floyd Project spiller jubilæumskoncert.
- bandets show nummer 100 finder sted på PFP-hjemmebanen: Amager Bio.

Pink Floyd Project har i den grad bevist, at kopibands faktisk KAN blive taget seriøst af både kenderpublikummet, de benhårde musikere og de selvtilfredse københavneraviser. Men det kræver en helt unik musikalitet og forståelse for stoffet, og det er netop de faktorer, der hæver Pink Floyd Project langt over hoben af ordinære, danske coverbands. Om Pink Floyd Project er et kopiband, et konceptband eller slet og ret et knaldgodt BAND, må de lærde få lov at skændes om. Amager Bio-publikummet har for længst bekendt kulør og sørget for udsolgt til de sidste mange PFP-koncerter i Amager Bio, hvor de 10 musikere og sangere har optrådt halvårligt siden dets unge dage i 2003.
Siden har PFP vundet Pink Floyd-elskeres hjerter over hele Danmark (inklusive den tidligere provins Grønland), så det er nok klogt at løse billet i god tid til koncert med et band, som efter en koncert i Herning i februar fik følgende anmelder-ord med på vejen:
”Man måtte knibe sig selv i armen for ikke at tro, at det var Pink Floyds originalbesætning, der stod på scenen. Bandets medbragte surroundanlæg gav en formidabel effekt af det velkendte Pink Floyd-univers med lyde fra helikoptere, biler, maskiner og telefoner.”
2007 ligner allerede et PFP-år, og den stigende efterspørgsel på bandet gør, at Pink Floyd Project nu runder koncert nummer 100, endda der, hvor de allerhelst vil optræde: Amager Bio.
Koncerten bliver en aften med tre timers lækkerier for dem, der vil høre hits som Money, Wish You Were Here, Time og Comfortably Numb. Men de Floyd-fans, der længe har savnet PFP’s mere kultagtige side, kan også glæde sig. Bandet indlemmer numre som Echoes og High Hopes, og selv det næsten glemte 1969-soundtrack, More, bliver der dykket ned i.
Så fat din chillum, gymnasiekammerat, onkel og/eller storebror og tag i Amager Bio til koncert med det eneste band i landet, hvis publikum spænder fra henrykte konfirmander til salige pensionister: PINK FLOYD PROJECT.

Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted

dikki
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

CLIX det har jeg faktisk fået af vide ;) Det nemlig min fødselsdag, så spørgsmålet er om jeg kan tillade mig den frihed.. 
Til top Vis dikki's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dikki

John Mogensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Så dem sidste år i Ama's bio.........

Det var eddermame svedigt ! 

De gik på kl. 21:00  og spillede i lidt over 3 timer, der var en pause på ca. 20 min.

Der var mange perler imellem og store partier fra "The Wall" da de skulle opføre den som teater stykke en måned efter koncerten.

Af et kopi band, er det super klasse og det er nogle ret solide musikere.

Så kan man ikke få det originale vare, er dette klart et godt ( og billigt) alternativ, 3 timers koncert for 160,- Det kan ingen andre vist hamle op med.

Så trist for dem der ikke har løst billet til denne koncert.

Mvh John Mogensen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes