| Forfatter |
|
Provsten Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
For mig der rigtig godt kan lide elektronisk musik vil i morgen (fredag 29. juni 2007) blive en sørgmodig dag, da DR lukker P3 klub ned (grunden er vist nok noget med et byggeri på Amager). Lige nu er der ikke nogen melding om et nyt program med samme team, desværre. Dette program står for mig, som et af de steder, hvor DR virkelig laver public service, for program har været en øjenåbner, hvor jeg har hentet inspiration og fået ny viden om elektronisk musik.
Jeg kommer til at savne Molbeck, Bager, Støvring osv. fredag aften.
Provsten
(pst... hvis der er en, som kommer til at optage programmet i morgen ved et uheld, vil jeg da gerne have en kopi)
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Æv... Det var jeg ikke en gang klar over :( HAr fulgt godt medf lige siden "lige på og hårdt" - program tilbage fra 90'erne i lidt samme stil, ligeledes P3.
Sgu ærgeligt hvis det er den store betonklods der er skyld i at programmet tages af sendefladen, ØV DR!
R.I.P P3 Klub  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så må man jo lytte til Pete Tong på BBC Radio One istedet, jeg tror jeg næste gang kun indbetaler det halve i licens  . Det er virkelig sørgligt at de lukker, man kunne håbe at en konkurrent vil starte med et lign. program f.eks TV2 Radio (de har jo Madvig)
|
| Til top |
|
| |
Provsten Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sad jeg også og tænkte på. Mon TV2 Radio vil lave et program, der har samme koncept, for de mangler jo lyttere. Så kan det jo være, at man bliver hængende, og lytter til andet
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det vil ikke gøre noget for mig hvis TV2 Radio startede istedet.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
DR kræver licens fra alle, også dem uden tv og radio, men bare har en computer.. og så fjerner de alle de gode ting, fordi de har klokket i budgettet.. det er virkelig godt gået  p3 klub er et af ugens radio højdepunkter..
|
| Til top |
|
| |
Provsten Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det gælder også for mig. Jeg har tit bare siddet og nydt musikken i de 5 timer.
Det mærkelig er at man ikke nogen steder på dr.dk kan læse at P3 klub lukker, så det kan nemt gå ens næse forbi.... det kan vel kun betyde de har rigtig dårlig samvittighed over at lukke programmet, eller hva? Hvis det ikke lige var for, man havde hørt det i fredags kunne man jo næsten tro det var en and, så godt de gemmer på den dårlige meddelelse. Men andre har da opfattet det på samme måde:
http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=11576&go to=nextoldest
Jeg mener dog, at de også sender i morgen...
http://www.dr.dk/P3/P3Sendeplan/
|
| Til top |
|
| |