Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 05:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Del din Roskilde Festival 07 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

EDIT: Kun 45 hits på et halvt døgn? Piv, jeg håber, det er tømmermændene fra festivalen der gør det. Nu havde jeg ellers sådan knoklet

Ja, så er vi vel efterhånden hjemvendt fra dette års Roskilde Festival.
Hvad lavede I, hvem så I, blev I oversvømmet osv.?
Alt I alt: Hvordan var jeres Roskilde Festival?

Her kommer min oplevelse:

Lejren:
Vi lagde os i kø lørdag aften, og blev overrumplet over, hvor mange der havde fået samme idé. Sidste år var vi vel en to-tre tusind ved East, men i år må vi have været over 7000. De sagde, de regnede med 15000 i alt, og jeg tror, de fleste lå ved East. Der var under alle omstændigheder også proppet til randen, og vi måtte lægge os dér, hvor shuttlebusserne kører fra. Vi var tre der stillede os i kø til at få armbånd mens de andre blev tilbage med bagagen. Efter to timer i kø fik vi vores armbånd, og skuffelsen var stor over de tamme farver. Grå og halvvejs laks - hvad tænkte de dog på? En knaldrød havde været rigtig flot, men næh nej
Nå, men så slæbte vi bagage ind, og de sidste stillede sig i kø. Det var hundekoldt, og vi sad alle sammen og rystede af kulde. Et par af os fik en lille lur, men vågnede op koldere end før - puha, dårlig idé! Da klokken var halv fem, banede tre af os vej op mod hegnet, og da hegnet blev væltet klokken lidt i seks - vistnok fordi der var blevet åbnet i West - stormede vi ind og fik indhegnet os en ideel plads i J - ikke langt fra hverken agora, servicecenter eller festivalplads.
I løbet af ugen døde vores lejr dog mere og mere. Regnen, mudderet og blæsten tog sin tørn og efterlod gennemblødte og forladte telte, beboere der tog hjem og generel dæmper på humøret. Selvom vi ikke var blandt dem der blav hårdest udsat for pløre, blev vi hårdt ramt. Jeg havde, sammen med ham jeg skulle sove med, købt et festivalsæt i Bilka. Annoncen sagde, at teltet var 2*2*1,4 meter, men det viste sig at være 2*1,3*1 Heldigvis var det ikke alle telte der var i brug under opvarmingen, så vi lagde os hvor der nu var plads. Da de andre så kom, måtte vi så se at få os et nyt telt. De første to nætter blev det dog ikke aktuelt - første nat (4/7) sov min kammerat slet ikke, og første nat (5/7) tog vi alle hjem på grund af vejret. Aldrig har jeg været så våd og træt som da jeg kom hjem - heldigvis mandede jeg mig op til at blive og se Björk. Det var en rigtig god beslutning!
Den 6. spenderede vi så 300 kroner på et telt i spejdersports stand, og glæden ville ingen ende tage, da vi kunne sætte os ind i et tørt telt. Desværre hold teltet ikke mere end et par timer, så fire af os (der havde haft samme telte indtil videre) opgav, og vi fordelte os på de overlevende telte. Herfra gik det dog fremad, og resten af festivalen kunne vi alle holde os rimelig tørre.
Men lejren led hårdt under mudderet, og vi brugte den stort set ikke under selve festivalen. Søndag var der nogen der smadrede to af de tre sidste telte, men der var selvfølgelig ikke nogen i nærheden da det skete

Vejret:
Føj da, det var slemt! Blæst, regn og hvad har vi. Men jeg er da glad for at have oplevet den vådeste festival nogensinde. Lad os bare ikke håbe, næste år slår årets rekord. Heldigvis stilnede det da også af, og der var da to tage i rimeligt tørvejr.

Musikken:
Sidste og forrige år så jeg næsten ingen musik, men det fik jeg heldigvis rettet op på i år, med 9 fulde koncerter og en masse halve og kvarte.

Fulde koncerter:
Decorate. Decorate. (3/6) Musikken fejlede ikke noget, men der manglede energi hos bandet, og forsangeren formåede ikke at rive publikum med.
The Floor is Made of Lava (4/6) Rigtig god energi, enorm spilleglæde og aldeles fremragende musik. Men fornemmelsen var der bare ikke helt.
Arcade Fire (5/6) Flot musik, flot energi og godt sammenspil med publikum
Björk (6/6) Fantastisk musik og sceneshow. Desværre havde det dårlige vejr lagt en dæmper på publikum, og det var først med de sidste fire-fem numre, at Björk nåede at rive publikum rigtig med.
Queens of the Stone Age (4/6) Musikken fejlede ikke noget, men jeg savnede et sceneshow, og der var ikke enorm energi hos bandet, og der var ikke store tegn på spilleglæde.
Band Ane (6/6) Musikken er rigtig god, og åh, hvor er Ane bare sød! Hendes dans og hendes smil smitter som noget, jeg aldrig før har oplevet. Hvor var det dog synd, hun spillede klokken 12.00, for der var ikke rigtig nogen der orkede at danse, mig inkluderet selvom jeg havde enormt meget lyst. Hun ville ikke få lov til at gå en eneste gang rundt om min seng, ja jeg ville endda gerne rende rundt om hendes
Hayseed Dixie (5/6) Sikke en fest! Her var spilleglæden enorm, publikum var med på ideen og føj, hvor er de bare talentfulde! Når man kan være to mænd om at spille på én banjo, så har man altså bare evner.
The Who (4/6) Oplevelsen var rigtig rigtig god, men selve koncerten var ikke så fantastisk. Her smagte det lidt for meget af professionalitet, men det herligt at se dem.
Muse (4/6) Hussahej, der var gang i den! Vi stod i kø i to en halv time, kom ind midt i forreste højre bås, fik arbejdet os op til tredje række i båsen. Fed koncert, god energi hos forsangeren og enormt god musik. At jeg var helt oppe hos die hard fansne gør, at oplevelsen nok står mere til 5/6, men selve koncerten kan ikke få mere end 4/5.

Kvarte og halve koncerter (tag forbehold for, at jeg bedømmer ud fra det, jeg så):
Death by Kite (?/6) Jeg fik at vide, jeg var med her, men jeg kan overhovedet ikke huske det. Spøjst.
Transmission Low (?/6) Jeg fik set de to sidste numre, og det virkede rigtig godt, men jeg var ikke nok med til at danne mig et ordentligt indtryk af koncerten.
The Killers (?/6) Der lod til at være gang i den, og musikken er jo rigtig god, men jeg så kun et par numre ude fra siden.
Trentemøller (5/6) Hold da op, der var knald på. Vi kunne bare ikke komme ind i teltet, da der var proppet, så vi gik efter et par numre. Men musikken var fed, og folk dansede som gale
Beastie Boys (2/6) Øv, luften var da for alvor gået af den ballon. Og da deres udstyr gik den vildeste feedback, og de måtte spille et halvt nummer udelukkende på deres egne forstærkere oppe på scenen, fik jeg nok og skred. Sikke en skuffelse!
The Brian Jonestown Massacre (3/6) Der gik utroligt lang tid mellem numrene, hvor bandet bare stod og småsnakkede og gloede, og de ville ikke engang slås med hverken hinanden eller publikum mens jeg var der. Tamburinmanden var dog fantastisk underholdende!
The Flaming Lips (4/6) Sikke en fest, sikke et sceneshow! Hold da helt op, den koncert er jeg ked af, jeg ikke var med til.
Bigbang (?/6) Her fik jeg kun set et enkelt nummer på vej over til Hayseed Dixie, men musikken virkede da fin.
Tiësto (?/6) Sikke et technoparty! Der ville jeg gerne have været med inde i midten, men jeg var træt og på vej hjem i teltet.
Alpha Blondy (3/6) Fin reggae, men der var ikke rigtig gang i dem. Ingen særlig dansen eller noget, og der var ingen smil at spore hos bandet.
Dúné (5/6) Muse spillede så længe at jeg først nåede hen til Dúné tyve minutter inde i koncerten, og kunne derfor kun stå udenfor og se lysshowet og bandets hoveder. Men musikken var fed, og der var gang i publikum, og sikke de kan fyre den af, de unger (siger jeg - vi er jo sådan set jævnaldrende )
Oh No Ono (4/6) God musik, god energi og alt det halløj, men jeg så kun tre-fire numre

Musik jeg gerne ville have set:
Mit nye band
Forest and Crispian
Choir of Young Believers
As in Rebekkamaria
1 2 3 4
Detektivbyrån
Ungdomskulen
Booty Cologne
LCD Soundsystem
Speaker Bite Me
Camera Obscura
The Sounds
Klaxons
CSS
Dizzee Rascal
Cold war Kids (de blev jo aflyst)
Mika (det gjorde han også)
Suspekt (6/6 i Politiken. Øv øv øv!!! Jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg ikke gik derover, det havde været planen til at starte med)
The Broken Beats
Datarock
Timbuktu & Damn
Basement Jaxx
Kenneth Bager feat. Julee Cruise
DJ Kålhoved (pga. navnet )

Lyden:
Hvad pokker havde de gang i, i år?
Der var feedback i større eller mindre grad til næsten samtlige koncerter, og i hvert fald alle dem jeg så på Orange.
Øv bøv, lyden var sgu ikke god! Der var hele tiden problemer, og det var mange gange svært at høre vokalen eller koret. Føj jeg er sur på årets lyd.

Sikke en smøre. Så er det jeres tur!

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Sendt: 13 Juli 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Det er sgu for deprimerende
Nu havde jeg knoklet for at starte en god, spændende tråd, og efter fire dage har der været 66 hits?! Come on, kan I virkelig ikke gøre det bedre, H4A?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 Juli 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Jeg læste ellers dit første indlæg med stor fornøjelse. Var bare ikke selv med på Roskilde i år, men det har jeg det egentlig fint nok med, set i lyset af det elendige vejr...

jeg var på Roskilde i 97 og det var da helt sikkert en dejlig oplevelse!

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

nemofoo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Juli 2007 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Lidt respons fortjener du vel :)

Vi ankom til indgang oest et par timer over midnat, hvorefter et par stykke
fra gruppen opstillede i koen for at faa armbaand paa. Desvaerre havde vi valgt
at stille os bag de forkerte mennesker, og foerst over 5 (!!) timer efter var
billetten omsat til et armbaand.

Paa det tidspunkt var der forlaengst blevet aabnet til campingpladsen, og vi
gik forvirrede rundt i nogle timer inden vi til sidst fik tilkaempet en plads omkring
agora f. Heldigvis viste pladsen sig i loebet af ugen rimelig toer, saa vi tilnaermelsesvis slap for oversvoemmelser og vaade telte (de selvforskyldte
undtaget).

Mht. musikken blev det er for mit vedkommende en mager omgang. Hvad jeg husker at have hoert er foelgende:

Soendag:
The downward candidate: Vel egentlig ok, men saa heller ikke mere. Dog var
det rart at faa lidt musik i oererne.

Torsdag:
Volbeat: Jeg hoerte foerste del af deres koncert, men lyden var paa min placering saa ringe at det hurtigt blev kedeligt. Dog virkerede Poulsen og
co. veloplagte.

Arcade Fire: Efter lidt Volbeat havde jeg faaet fat paa en fadoel og drog lidt
rundt paa pladsen, og endte til sidst ved Arena. Den del jeg hoerte var ganske
imponerende, selvom jeg lyttede udenfor teltet i regnvejr.

Jeans Team: Normalt kan jeg ikke udstaa elektronisk musik, men det var toervejr ved teltscenen - muligvis regnede det slet ikke - og jeg havde foelgeskab af nogle, som maaske ikke havde noget i mod den slags musik . Men jeg fandt egentlig koncerten udmaerket og at hoere tysk tale er jo altid underholdende :)

Fredag:
Fredagen var for mit vedkommende den helt store dag, men desvaerre trak et ophold i
Roskilde by ud, og jeg kom foerst ind paa pladsen ud paa eftermiddagen.

In flames: Fik kun hoert starten af denne koncert, da jeg havde besluttet mig
for at hoere Roky Erickson, som startede en halv time senere.

Roky Erickson: Uden noget saerligt forudkendskab til denne herre, ankom jeg
til Odeon med store forventninger. Forventninger som blev indfriet, en ifoelge
mine oerer ganske rolig og hyggelig koncert med noget godt musik. Men efter en
lille time var det tid til opbrud, da Boris snart skulle spille andet steds.

Boris: Den foerste halvdel af koncerten var - som jeg husker det - god, men
derefter blev det langtrukkent, og det eneste der staar tilbage i mine tanker
er slutningen paa koncerten hvor en af medlemmerne crowdsurfede, mens et meget langt og gentagende nummer naermest eksploderede.

Efter koncerten med Boris lykkedes det mig at vaelte - lige saa lang - jeg er
ned i mudderet, hvorefter den eneste positive tanke jeg kunne goere mig var at
skaffe mere vin. Herefter husker jeg ikke meget, udover lidt Queens of the
Stone Age, og senere Hatesphere - som vidst gjorde det godt - inden det var tid til
trav mod teltet.

Loerdag:
Loerdag blev lidt at en skuffelse. Jeg fik hverken hoert Machine Head eller
Aronas. Dog naaede jeg frem til at hoere lidt Gorija, men blandt alle de andre indtryk har jeg
glemt denne koncert. Senere om natten spillede Dream of an Opium Eater, en
koncert jeg af beskrivelsen havde fundet meget interessant - Horror-stumfilm
fremvist og akkompagneret af live metalmusik. Jeg fandt koncerten ganske
interessant, dog uden at vaere prangende.

Soendag:
Soendag var en gennemfoert l**te dag, og alt hvad jeg
magtede at lytte var en halv time til Pelican. Det sagde mig intet, men jeg
var ogsaa maerket af den forgaaende uges strabasser, hvilket blandt andet viste sig ved en
ordentlig omgang susen for oererne. Dog hoerte jeg Muse nede fra lejren, og det loed som om at de virkelig trykkede den af.

Generelt undgik jeg i aar koncerter paa Orange scene, da jeg tidligere ikke
har fundet lyden og stemningen herved lige saa interessant som ved
teltscenerene. Dette medfoerte at jeg ikke fik set de stoerste navne, men
dette gjorde egentlig ikke saa meget. Dog ville jeg oensker at jeg havde gjort lidt mere ud af musikken, men vejret ville det anderledes :)
Til top Vis nemofoo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemofoo

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 13 Juli 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:

Jeg læste ellers dit første indlæg med stor fornøjelse. Var bare ikke selv med på Roskilde i år, men det har jeg det egentlig fint nok med, set i lyset af det elendige vejr...

jeg var på Roskilde i 97 og det var da helt sikkert en dejlig oplevelse!

97 var da også regnvejr i stride strømme. Forskellen på 07 og 97 er at i 97 tog det fire dage at få det vi fik på én dag i år

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Klaus Kokholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

For første gang tog jeg hjem hver dag, og set i bakspejlet var det ikke den dummeste ide....
Det klassiske festivalhærg på campingern siger mig ikek så meget mere så da nogen venner forsigtikgt spurgte om jeg gad køre hjem nogen af
dagene så de kunne få lidt øl, var jeg på! På forhånd synes jeg programmet var temmelig tyndt, der manglede simpelthen hovednavne, men jeg
fik da en masse fede oplevelser alligevel, men mest på de små scener.
Og fordi jeg var udhvilet hver dag fik jeg set stort set alle de koncerter jeg havde planlagt på forhånd hver eneste dag. Der var simpelthen bare
mere fokus på musikken.

De eneste af hovednavnene der leverede varen var the Who, Muse og tildels Volbeat. Volbeat er dog nærmest uden for bedømmelse pga
l**tevejr.

Ellers var de største oplevelser Katatonia, Psyke Projekt, Gojira og Machine Head. Med undtagelse af 20 minutter af My Chemical Romance så jeg
ikke noget der var decideret dårligt. På pluslisten er også de mange danske metalnavne, selvom jeg savnede Mercenary.
Mastodon KUNNE have været en kosmisk oplevelse på linje med 2005, men det fik lydmanden sat en stopper for. Fjolset er enten døv eller
knokleskæv.

Til næste år må ønskelisten være:
Bedre vejr
Flere urinaler på pladsen.
Dræning ved Odeon-scenen og 100% økologi. dvs også økobajere udover øko-kaffe, -mad og -cocktails!

-Og den musikalske ønskeliste:
Metallica
Led Zeppelin (hvis gendannelsen bliver til noget)
Dresden Dolls
Arch Enemy
Kreator
Slayer
Dimmu Borgir
Mercenary (masser af dansk MÆDL i det hele taget!!!)
the Cult
Porcupine Tree
David Gilmour
Henry Rollins (enten m Rollins band eller spoken word. men gerne begge)
Tom Waits (den gamle umulige drøm)
Emmylou Harris
TV-2
Tool
Enslaved
Satyricon
Manic Street Preachers
the good, the bad and the Queen
et evt. gendannet RATM
Smashing Pumpkins
System of a Down
the Mars Volta

-Dem der bare skal holde sig væk: RHCP, Nephew og DAD, gangstarappere

K

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Sendt: 16 Juli 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
Kun 45 hits på et halvt døgn? Piv, jeg håber, det er tømmermændene fra festivalen der gør det. Nu havde jeg ellers sådan knoklet

Fair nok, at du bemærker det Sveske - jeg synes nemlig det var et fedt oplæg du kom med og regnede (!) egentlig med, at den nok skulle fange. Var selv afskåret fra at "skeje" ud som en traditionel festvalgæst - for camping: Been there, done that! Så jeg var der først fra torsdag. Tog hjem hver nat, da konen har brækket benet og hunden SKAL luftes. Vores børn var taget afsted for at ligge forrest i køen natten til søndag, så dem kunne jeg ikke "tildele" hundelufteropgaven.

Nå, men torsdag:
Ankom torsdag kl. ca. 17.30 for at se Volbeat. Medbragte under stor jubel en række øl til vennerne på aftalt sted. Det skulle hurtigt ned, for ikke at blive for tyndt i det "strålende" vejr. Men Volbeat blev nydt - de gav egentlig en tilfredsstillende præstation og en ok åbning af Orange.

Jeg havde faktisk besluttet at give Björk en chance med koncerten fra sidst in mente, for den lille kone er knalddygtig. Men interessen holdt ikke længere, end til regnen pressede sig (endnu) mere på. I forvejen er det ikke noget musik jeg hungrer efter, så islændingen blev droppet. Det er noget med, at skulle hun nydes, skulle det være "rart" og det kunne en øl i solskinnet på tribunen nok have klaret.

Den insisterende regn fik os til at trække til Arena, men hvilken nedtur: John Legend med soul og gospel - en stil jeg bare ikke kan kapere. Besluttede os for noget mere øl, lidt til maven og derefter endnu en øl, for at vente på Mastodon. Det gik som forventet med deres melodiske tonserrock - og det var så den aften. Hjemturen er et kapitel for sig: Bus 600S udeblev, gåtur ind til byen, for blot at se det sidste bumletog mod Køge smutte for snuden af mig, derefter i taxakø i 5 kvarter. Hjemme igen - haveslangen klarer de værste kager på fodtøj og skindbuks - til tørre og så var det dynen!

Fredag:
En af vennerne sagde, at jeg skulle sørge for at se Mani Spinx. Det blev dagens åbning for mig. En rodet affære, mener jeg: Vi fik præsenteret næsten alle stilarter inden for rock og så ville jeg først sige, det er da meget godt klaret, at de kan "så meget" og burde mene, det var helt ok. Det synes jeg dog ikke - koncerten fremstår som lidt forvirret og med svingende kvalitet. En koncert der det ene øjeblik appellerer til støvletramp, så til lidt 50´er twist og endelig får metalhovederne til at svinge håret, er stilforvirring så det basker. Dér foretrækker jeg et band, der melder klart ud, hvad de spiller - og bliver ved det. Nå men solen var fremme og de højdepunkter der var, kunne nydes i fulde drag.

Besøgte så nogle venner, der arbejdede for RF og fik både gratis mad og øl, og mødtes igen på tribunen i håbet om at nyde en smule sol og endnu en omgang øl - mens vi ventede på In Flames. Ganske god koncert! Det var liiige før - men også kun liiige - at de ikke formåede at spille Orange op, men det gik da. Hvad skete der egentlig med lyden i år? Flere har nævnt, den var for lav ...

Blev siddende på tribunen og drak - simpelthen blot drak noget humle, mens Beastie Boys blev klar. De holdt nu ikke i længden, det var mest kollegaen, der skyldte sig selv at se dem, da de hører til hans ungdoms hotte bands. Så ned for at se, om Trentemøller var til noget i Arena. Det var han ikke! Ikke i vores ører, nej nej. Tilbage på tribunen for Queens Of The Stone Age. Endelig håb om gedigen r&r. Men dronningerne havde andre planer - ren hygge til at gå hjem på og det gjorde jeg så, Nephew havde jeg alligevel dømt "ude". Hjemtur ok, kagerne af tøjet og snork ...

Lørdag:
Satsede på at nå Machine Head, men Thomas Dybdahl blev det ... normalt ikke min stil, men jeg må indrømme at han er charmerende, elegant og vedkommende i sin optræden. Det var mine følgesvende, der holdt på mig her og det blev faktisk en herlig start på aftenen. Men straks han var færdig, gik det mod Orange for The Flaming Lips. Ret underholdende, selv om jeg kunne undvære den politiske vinkel af koncerten. Kort før afslutningen gik vi i pit-kø, for det var nu: The Who! Album nr. 2 jeg købte som spæd, var Live At Leeds og jeg nåede aldrig at se dem dengang. Nu skulle det være og det skulle være optimalt, helt oppe. Anmelderne har sagt det hele og jeg kan blot være enig: De etablerede, rutinerede bands, véd hvad det handler om. Kollegaen tabte underskuffen, han havde aldrig hørt noget lignende.

Jeg burde være gået hjem! Men der skulle lidt Pepper på dagens ret, især med mindet om deres forrige besøg på RF. Der gik et kvarter, så nævnte jeg at det her fører ikke til noget, men gav dem et kvarter mere. Da det stadig kun blev til små hop på stedet, gav jeg op. Taxa hjem, kagerne af tøjet og skuffet under dynen.

Søndag:
Havde valgt enten Rhonda Harris eller The Ark, men nåede ingen af dem. Wilco blev min første og det var helt ok på den "søndag-eftermiddag-og-en-øl-eller-to-i-solen-med-v ennerne" - agtige måde ... derefter havde jeg lovet sønnerne at se Arctic Monkeys, skiven fik jeg til fars dag og har været lidt ambivalent overfor den. Indtil nu! De kunne virkelig deres kram og var en passende optakt til Muse, som jeg havde forestillet mig skulle være det sidste jeg så på den festival. Muse var gode, ganske enkelt!

Men vi skulle da have en øl til at gå hjem på, og det fik os forbi Arena, hvor Datarock huserede. Et pudsigt møde med et band klædt helt i rødt, og med en karismatisk forsanger. Hjem i god ro og orden, kagerne skylles af for sidste gang med haveslangen.

Nu hvor RF 2007 er en uge væk, kan jeg sige at målet blev nået. Jeg satser aldrig på mere end 3-4 koncerter dagligt, dels får jeg fuld valuta for billetten, dels kan jeg nå at "absorbere" koncerterne i stedet for at det flyder ud som en stor musisk masse, når natten er omme. Der skal jo også være tid til at nyde resten af RF, ellers ender det i kage ... 

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes