Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
Sendt: 10 Juli 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg leder efter et par gode koncertoptagelser, helst pop/rock. Med "gode" mener jeg optagelser hvor man får en ordentlig koncertoplevelse i et vanligt 2.0 setup. Vægtning på lydkvalitet og måden koncerten er optaget på. Selvfølgelig skal musikken være til at holde ud.
Jeg har en mængde koncerter som jeg nyder pga musikken, men det er sjældent lydkvaliteten følger rigtigt med.
Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
Sendt: 10 Juli 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
Le Tour De M er min favorit, når det gælder live optagelse, men fornemmer virkeligt at man er med i koncerten!
En noget alternativ pop/rock vil jeg sige!
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
Sendt: 12 Juli 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
Et par input: Jeg har Harry Belafonte Live at Carnegie og Little Feat Waiting for Columbus. Begge er kunstnere som jeg ikke har noget videre kendskab til i øvrigt. Disse to koncerter er så godt gennemførte, medrivende og velproducerede at jeg bliver grebet, selvom jeg ikke er videre fan af kunstnerne. Optagelserne kan ligesom stå af sig selv. Det er bl.a. den type jeg leder efter. Hvis jeg derudover lærer nogle nye musikere at kende som jeg må eje mere med, så er det jo bare en bonus.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum