Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
Sendt: 13 December 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
Fantastisk, tak for oplysningen, der skal da vist spares her i julen til de billetter så....
__________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
Sendt: 17 December 2007 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
soka skrev:
YES!!!
Jeg går ud fra det betyder billetten er i hus. Tillykke med det. Neil Young er kanon. Både elektrisk og akustisk. Jeg var dog selv ikke med i opløbet. Så jeg smider en af mine Neil Young DVD' er på den dag. Får vel er rapport bagefter ?
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971 NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 17 December 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
DKsoulman skrev:
soka skrev:
YES!!!
Jeg går ud fra det betyder billetten er i hus. Tillykke med det. Neil Young er kanon. Både elektrisk og akustisk. Jeg var dog selv ikke med i opløbet. Så jeg smider en af mine Neil Young DVD' er på den dag. Får vel er rapport bagefter ?
Ja, jeg fik 3 billetter og mange tak Jeg har hørt rigtig meget Neil i rigtig mange år efterhånden, men det er første gang jeg skal opleve ham live. Underligt nok egentligt. Forventningen om at kunne skrive en ekstatisk rapport er STOR
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum