| Forfatter |
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 15 December 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er blockbuster også begynd at sælge HD-DVD film, i deres butikker, så mon ikke vi snart ser HD-DVD film til leje.
Var i butikke på Trianglen 2-4, 2100 København Ø, lille udvalg af HD-DVD står i deres glas skabe og i Frederiksborggade 22, København K, større
udvalg står ved siden af Blu-ray salgs film.
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 05:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlockBuster i DK har nu altid haft HD DVD; de lejer dem bare ikke ud. De reklamerer ovenikøbet for salg af dem, bl.a. med Transformers.
Fona er den store slyngel idag.
|
| Til top |
|
| |
mortenkbh Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik fortalt af en ansat at de ville overveje at leje HD-dvd ud ligesom tilfældet er med BD - men der var hverken dato eller endelig sikkerhed om historien.
Håber det er tilfældet - så kan papas tosh. blive fodret med kvalitets disc's 
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
notional skrev:
|
BlockBuster i DK har nu altid haft HD DVD; de lejer dem bare ikke ud. De reklamerer ovenikøbet for salg af dem, bl.a. med Transformers.
Fona er den store slyngel idag.
|
|
|
Synes stort set ikke at Fona har noget HD materiale at all. Min nærmeste Fona (Fisketorvet i kbh) har et udvalg der minder om rester, de ligger bare hengmet et sådan en af de der trådkasser som der plejer at være tilbuds CD'er i - sammen med alt mulig andet.
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænkte det nok, deres stærke udmelding om at der kun ville være BD-film i deres butikker måtte de jo æde igen  . Der er nok blevet talt med store ord i Blockbuster's førerbunker  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal I jo så også huske at 'bruge' det, altså rent faktisk leje nogen discs af og til, uanset om I er i BluRay lejren eller HD DVD lejren.
Os der er lidt fremme på beatet med teknik i forhold til den almindelige borger, har næsten en forpligtelse til at skubbe i den rigtige retning.
..Ellers går det bare som med SACD og DVD-Audio, hvor pladebutikkerne desværre har måttet konstatere at der ikke sælges nok styktal, til at det er rentabelt at bruge hyldeplads på.
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
|
Nu skal I jo så også huske at 'bruge' det, altså rent faktisk leje nogen discs af og til, uanset om I er i BluRay lejren eller HD DVD lejren.
Os der er lidt fremme på beatet med teknik i forhold til den almindelige borger, har næsten en forpligtelse til at skubbe i den rigtige retning.
..Ellers går det bare som med SACD og DVD-Audio, hvor pladebutikkerne desværre har måttet konstatere at der ikke sælges nok styktal, til at det er rentabelt at bruge hyldeplads på.
|
|
|
Det rigtig nok, det er os som forbrugere der har valget og skal tage det. Jeg tager det dog ikke før Denons DVD-3800BD kommer - så kan man vel godt sige at jeg har taget valgtet og det hedder BluRay :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
NriK skrev:
|
|
|
|
Det rigtig nok, det er os som forbrugere der har valget og skal tage det. Jeg tager det dog ikke før Denons DVD-3800BD kommer - så kan man vel godt sige at jeg har taget valgtet og det hedder BluRay :)
|
|
|
Og vi ønsker tillykke herfra  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2007 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
HenrikW skrev:
NriK skrev:
|
|
|
|
Det rigtig nok, det er os som forbrugere der har valget og skal tage det. Jeg tager det dog ikke før Denons DVD-3800BD kommer - så kan man vel godt sige at jeg har taget valgtet og det hedder BluRay :)
|
|
|
Og vi ønsker tillykke herfra 
|
|
|
Jo tak :) Nu må vi se hvor det bærer hen. Der er jo et stykke tid til den kommer, så andre konkurrenter kan måske lige svinge inden om med en anden lige så lovende afspiller, og skulle den være en kombimaskine så gør det da heller ikke noget :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk at Europa ikke er det sted hvor de stor firma ønske at udgive de ny HD afspiller, komme sådan ca. et år tid, efter USA og Japan, og så er det
kun få modller, og topmodlle se vi ikke skygge af her, så der kan min. et år før vi se Denons DVD-3800BD (hvis den overhovde komme til Europa),
og til den tid er der jo komme flere nye modller på market.
Har læse mange jule rekalme, og der er ikke skggen af reklame for Blu-ray og HD-DVD film og afspille i dem, og det er her til Jul hvor man for alvor
skal sælge disse, men det ønsker man ikke, så HD-DVD og Blu-ray kan let end samme med SACD og DVD-Audio.
|
| Til top |
|
| |