| Sendt: 23 Marts 2008 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har Banse & Kylling på månen og filmen Blood & Chocolate med hinanden at gøre?????? Jeg kan egenligt ikke finde nogen sammenhæng, men efter at have set filmen Blood & Chocolate som er en film om Ware Wolf`s fandt jeg en sammenhæng 
Ca. 30 min inde i filmen kom der et lille lysserødt glimt i filmen, det virkede totalt malplaceret (fruen opdagede det ikke) så det skulle da lige spoles tilbage og der var det igen....... spolede tilbage igen og spillede filmen i slow motion og dette var hvad jeg så 

Hvordan fanden kan dette ske, hvordan kan der komme glimt af Bamse & Kylling ind i en udenlandsk film Vi var færdige af grin da vi så at disse glimt var fra en Dansk børne serie (som nok var min yndlings børnetime da jeg var barn for mange år siden)
Jeg får næsten lyst til at finde en anden kopi og se om det var et enkelt tilfælde eller om det er på alle kopierne.
Minut tallet er 30:22:59 vist der er nogle af jer som har filmen og lige vil se om Bamse fænomenet også er på jeres skive  __________________ Vin & Vinyl
|