| Forfatter |
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 12 Februar 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som har hørt den, og er lydkvaliteten blevet bedre ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 12 Februar 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Er der nogen som har hørt den, og er lydkvaliteten blevet bedre ? |
|
|
Hej Jesper.
Jeg har hørt skiven, og synes bestemt, at det er en god skive. Den er meget i tråd med den anden...måske en smule mere melodiøs.
Hvad tænker du på, når du skriver om lyden er blevet bedre. Jeg synes da, at der var meget god lyd på den første cd, fra den unge dame, synes du ik'?
Jeg kan bestemt anbefale dig, at lade dine poter gribe fat i et eksemplar til hjemmediskoteket.
mvh FLEX
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 12 Februar 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg glæder mig til der igen kommer penge på kontoen, så skal netop denne cd være det nye medlem af samlingen ... for fa**** hun synger godt.
|
| Til top |
|
| |
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 12 Februar 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ser også frem til at den kommer ind af brevsprækken de nærmeste dage !
Jeg nåede at forudbestille den på cd-wow.com.hk inden at priserne steg  __________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
| Til top |
|
| |
Thomas Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
|
| Sendt: 12 Februar 2004 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber også på at få den ind af brevsprækken her en af dagene..
købte den også i god tid
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 13 Februar 2004 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den gamle syntes jeg tit overstyrede på en del numre, nå men jeg må så hellere ud og investere i den nye, thanks.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 14 Februar 2004 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg den ventede cd ind ad døren i går og har lyttet lidt til den siden. Jeg må starte med at sige, jeg er meget imponeret !
Den er mere melodiøs og rytmisk ind hendes første cd, hvilket jeg synes er et plus. Jeg vel mene hun har fundet en smule inspiration i country-musikken til denne cd. Det er nok herfra hun har hentet lidt mere groove som gør pladen lidt mere livlig end 1'ern. Jeg kan i hvert fald huske de få kritikkere der var af hendes første udspil, synes at hun var for "kedelig". Men dette synspunkt synes jeg er manet til jorden med den nye plade ! __________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 14 Februar 2004 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
|
Den gamle syntes jeg tit overstyrede på en del numre, nå men jeg må så hellere ud og investere i den nye, thanks.
|
|
|
Det syntes jeg nu ikke jeg havde lagt mærke til. Tværtimod syntes jeg den "gamle" Norah Jones CD er en af de beste jeg har til f.eks. at vise forskelle på kabler, hvilket vel tyder på en god indspilning.
Men jeg glæder mig i hvert tilfælde rigtig meget til at høre hendes nye cd. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 14 Februar 2004 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
|
Den gamle syntes jeg tit overstyrede på en del numre, nå men jeg må så hellere ud og investere i den nye, thanks. |
|
|
Det er måske ikke lige ordene! Den er så komprimeret og bilradiomixet, som det lader sig gøre, uden at folk siger yt med det samme. Det kommer lidt derefter. Dernæst er der overhovedet hverken bund eller top på den. Man forventer meget af Blue Note, Norah var en dyb skuffelse.
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 14 Februar 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Jesper Juul skrev:
Den gamle syntes jeg tit overstyrede på en del numre, nå men jeg må så hellere ud og investere i den nye, thanks. |
|
|
Det er måske ikke lige ordene!Den er så komprimeret og bilradiomixet, som det lader sig gøre, uden at folk siger yt med det samme.Det kommer lidt derefter. Dernæst er der overhovedet hverken bund eller top på den.Man forventer meget af Blue Note, Norah var en dyb skuffelse. |
|
|
Hej Kurt von Tomos!
Kunne ikke være mere enig. Jeg hører aldrig den gamle CD mere, efter jeg fik DVD'en Live in New Orleans (stort set samme numre + noget mere). Her er der helt anderledes hul igennem på stereosporet, en verden til forskel!
I øvrigt tak for dit hint omkring Schumann og Denon. De blev straks bestilt hos Pladegraven. I min alder kan man jo ikke få nok af det gode!
MVH
G&S
|
| Til top |
|
| |