| Sendt: 23 Januar 2009 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal ind og se " The bootleg Beatles " imorgen for 6 år i træk ( tror jeg det er ) og det glæder jeg mig som altid meget til 
Så er der " Lynyrd Skynyrd " i Spectrum Oslo den 23 maj og det glæder jeg mig også vildt meget til.
Og så skal jeg se " The Australian Pink Floyd show " i Amager bio den 27 / 2 og det bliver spændende at opleve hvordan de er iforhold til vores egne " Pink Floyd project "
Endvidere skal jeg se " Paul Krebs og Michael Falch " i Næstved den 18 / 2 , det er mere for konens skyld.
Så er planen også at jeg endnu engang vil ind og se " Deep Purple " i KB hallen den 13 / 7 men det kar jeg endnu ikke fået billetter til endnu.
AC / DC fik jeg ikke billetter til p.g.a. det møg firma til billetlugen , lige før det var min tur i Fona butikken brød deres l**t sammen og en masse mennesker i forretningen var skide skuffede - især dem der næsten havde betalt deres billetter men ikke nåede at få dem printet ud da l**tet brød sammen - f**k billetlugen , alle burde sku undgå dem så længe de ikke kan finde ud af det. __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|