| Sendt: 01 Marts 2009 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Konen og jeg ( måske nok især mig ) så meget frem til at se The Australian Pink Floyd show i Amager bio , så stor var skuffelsen da i mødte op ud for Amager bio i går lørdag den 28 / 2 - 2009 for bare at erfarer af koncerten allerede var afholdt fredag den 27 / 2 - 2009 .
Jeg havde allerede købt billetterne for 1/2 år siden og flere gange kontrolleret deres hjemme side ( men dog ikke den sidste måned da jeg har haft travlt og ikke tænkt over at kontrollere den igen ) men regnede ikke med at der ville ske noget ( jeg har aldrig før oplevet at en koncert er blevet aflyst , 7 - 9 - 13 ) og især ikke at de ville rykke den en dag frem 
Jeg ved ikke om jeg kan få pengene tilbage da jeg jo først kan komme i kontakt med Amager bio imorgen , men det håber jeg inderligt bare som et lille plaster på såret - Det ødelage vores aften en hel del , plus en masse spildte penge ( og tid ) for at komme fra Nykøbing Falster til Amager bio .
Nå ikke mere brok - var der nogle der så dem i Fredags ????? og var de så lige så gode som reg regnede med at de ville være ????? __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|