Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 18:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: The Australian Pink Floyd show (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Hej

Konen og jeg ( måske nok især mig ) så meget frem til at se The Australian Pink Floyd show i Amager bio  , så stor var skuffelsen da i mødte op ud for Amager bio i går lørdag den 28 / 2 - 2009 for bare at erfarer af koncerten allerede var afholdt fredag den 27 / 2 - 2009 .

Jeg havde allerede købt billetterne for 1/2 år siden og flere gange kontrolleret deres hjemme side ( men dog ikke den sidste måned da jeg har haft travlt og ikke tænkt over at kontrollere den igen ) men regnede ikke med at der ville ske noget ( jeg har aldrig før oplevet at en koncert er blevet aflyst , 7 - 9 - 13 ) og især ikke at de ville rykke den en dag frem

Jeg ved ikke om jeg kan få pengene tilbage da jeg jo først kan komme i kontakt med Amager bio imorgen , men det håber jeg inderligt bare som et lille plaster på såret - Det ødelage vores aften en hel del , plus en masse spildte penge ( og tid ) for at komme fra Nykøbing Falster til Amager bio .

Nå ikke mere brok - var der nogle der så dem i Fredags ?????  og var de så lige så gode som reg regnede med at de ville være ?????

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Det er sgu surt! Jeg føler med jer... Hvis de skulle nægte at betale pengene tilbage, ville jeg ikke tøve med at føre sagen videre. Du må håbe på, at de danske Pink Floyd cover bands snart spiller igen, de er ikke dårlige.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2009 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Hej Mollecon

Ja det var lidt surt ikke at kunne se / opleve det band

- jeg havde glædet mig meget til at opleve forskellen mellem netop det danske The Pink Floyd project jeg har set mange gange ( bl.a. også i Amager bio ) og så The Australian Pink Floyd show jeg har hørt også skulle være virkelig gode - så det kommer jeg måske nu aldrig til at opleve alligevel

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Marts 2009 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Så har jeg fået refunderet mine billetter , der var heldigvis overhovedet ingen problemer med det  

Og dem / ham fra Amager bio jeg talte med, undskyldte meget at det var gået galt for mig - det var orkesteret der havde flyttet datoen ( af hvilken grund ved jeg ikke og det er vel også ligemeget )

Nå skidt - sket er sket - og de er tilgivet i Amager bio , og jeg må holde bedre øje med aflysninger og ændringer i spille datoer for fremtiden inden jeg rejset til en koncert

snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

Hej igen

Så har jeg fået refunderet mine billetter , der var heldigvis overhovedet ingen problemer med det  

Og dem / ham fra Amager bio jeg talte med, undskyldte meget at det var gået galt for mig - det var orkesteret der havde flyttet datoen ( af hvilken grund ved jeg ikke og det er vel også ligemeget )

Nå skidt - sket er sket - og de er tilgivet i Amager bio , og jeg må holde bedre øje med aflysninger og ændringer i spille datoer for fremtiden inden jeg rejset til en koncert

Ja. Det er altid et flinkt personale de har i Amagerbio, hovedstadens bedste koncertsted.

Til top Vis snegom07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snegom07

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 06:17 | IP-adresse registreret  

Du får muligvis chancen igen - det var ikke første gang, dette australske band spillede i Danmark. Fint at de refunderede uden vrøvl (skulle osse bare mangle).

Håber, at Pink Floyd Project snart turnerer igen .

Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes