| Forfatter |
|
Wasp447 Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 10 April 2009 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej , er der nogen der ved om Chriss Cornells unplugged concert fra sverige er til at købe et eller andet sted i en ok kvalitet?
den ligger jo som download mange steder men, jeg kunne rigtig godt tænke mig at have den i en god indspilning.
Hvis der er nogen der ligger inde med den i en god kvalitet, vil jeg evt gerne bytte med hans nyeste skive(kun afspillet en gang)
Den faldt ikke i god jord her i huset, vi kaster ik med håndtegn og den slags
Frank
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 14 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 10 April 2009 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chris Cornell Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 272
|
| Sendt: 10 April 2009 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wasp447 skrev:
|
Hej , er der nogen der ved om Chriss Cornells unplugged concert fra sverige er til at købe et eller andet sted i en ok kvalitet?
den ligger jo som download mange steder men, jeg kunne rigtig godt tænke mig at have den i en god indspilning.
Hvis der er nogen der ligger inde med den i en god kvalitet, vil jeg evt gerne bytte med hans nyeste skive(kun afspillet en gang)
Den faldt ikke i god jord her i huset, vi kaster ik med håndtegn og den slags
Frank
|
|
|
Den nye skive er også noget af det værste møg længe.
Udover at lade Timbaland smadre hvad der evt. kunne have været gode numre, så har Mr. Cornell siden han fik en virusinfektion på stemmebåndet i 2004 ikke haft sit fulde register. Han lyder anstrengt og kan ikke frasere som han kunne engang.
Det er ærgeligt når rockmusikkens største stemme nogensinde ikke vil indse at han ikke er 25 mere .
Der er dog stadig håb m.h.t. store stemmer - Der går rygter om at Mike Patton er ved at finde sammen med Faith No More- drengene igen 
Du har "Euphoria Morning" ikke? En af de bedste udgivelser i historien - selv min far på 60, som ellers kun hører syrerock fra 60-70'erne har kapituleret.
p.s. sorry for lidt off topic __________________ Mit Anlæg
NAD C355 BEE, Cambridge AZUR640C, NAD T515, SONY BDP-S350, Tannoy Sensys
DC1, Philips 32PFL7762D lcd.
|
| Til top |
|
| |
Wasp447 Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej svend, ja jeg har downloaded den og kvaliteten er egentlig ok for en brændt plade, men jeg håbede på at der var nogen der havde taget sig sammen og udgivet den i en rigtig god kvalitet men nej jeg har selv googlet som en gal, så jeg må nok bare nøjes med den jeg har .
CC, ja jeg er ret enig med dig i at den nye skive er det værste jeg længe har hørt, lidt lige som hvis Eddie Wedder begyndte at spille sammen med Take That, usmageligt
men Chris må jo have gået rundt med en lille drøm om at være forsanger i et boyband, siden man laver sådan en m.. skive  
Det bliver nok lidt svært at tage ham seriøst herefter. jeg gider ikke engang at tage til Vega og høre ham her til sommer
Med hensyn til Euphoria Morning, så har jeg den. sammen med det meste andet han har lavet og jo, det er en OK skive, men jeg kan faktisk også godt lide Temple of the dog, hvor han spiller sammen med Pearl jam.
Frank
|
| Til top |
|
| |
Sundance Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bedste album med Cornell er efter min mening Superunknown med Soundgarden. Det må være toppen af kransekagen  Herefter følger det første af de tre Audioslave albums. Men det er selvfølgelig en smagssag. Jeg har kun hørt et enkelt nummer fra det nye album og det er mildest talt ikke ophidsende. Men et eller andet sted må man sgu respektere en kunstner for at prøve at forny sig selv. At det så flopper totalt er bare ærgeligt. Men herre gud manden kan stadig nå at rette op på det.
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chris Cornell skrev:
| ]
Udover at lade Timbaland smadre hvad der evt. kunne have været gode numre, så har Mr. Cornell siden han fik en virusinfektion på stemmebåndet i 2004 ikke haft sit fulde register. |
|
|
Det vidste jeg ikke 
Meeen, helt skidt står det nu heller ikke til, hvilket den omtalte unplugged koncert bevidner.
Just in case der er nogle nyere Cornell fans derud, som ikke kender "Temple of dog", så er det et sideprojekt med Chris på vokal, som ABSOLUT kan anbefales. 
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var jeg den eneste der også bare var en lille smule mega skuffet over hans møde med DAD til Zulu Awards? Det lød da godt nok som en dårlig karaoke backingvokal + fede finn og funny boys med distortion på..
Men ok.. manden må være så træt af "Black Hole Sun" som nogen kan være.
Sundance skrev:
Det bedste album med Cornell er efter min mening Superunknown med Soundgarden. Det må være toppen af kransekagen
|
|
|
Fuldstændig enig der!
|
| Til top |
|
| |
Aecrewboss Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 180
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Var jeg den eneste der også bare var en lille smule mega skuffet over hans møde med DAD til Zulu Awards? Det lød da godt nok som en dårlig karaoke backingvokal + fede finn og funny boys med distortion på.. Men ok.. manden må være så træt af "Black Hole Sun" som nogen kan være.
Sundance skrev:
Det bedste album med Cornell er efter min mening Superunknown med Soundgarden. Det må være toppen af kransekagen
|
|
|
Fuldstændig enig der!
|
|
|
Jeg syntes "Badmotorfinger" er klart bedre end "Superunknown", men sådan er vi jo så forskellige.Er dog helt enig i at det nye med ham der Timberland, er så tåkrummende så det gør helt ondt
mvh
|
| Til top |
|
| |
Sundance Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep "Temple of The Dog" er et FEDT album!
|
| Til top |
|
| |
KlipschMania Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig omkring 'Bad motor finger' skiven. Væsentligt mere rå og mere interessant end 'SuperUnknown'.
Numre som 'Outshined' og 'Room a thousend years wide' er super fede synes jeg. Iøvrigt er 'Hungerstrike' fra 'Temple of the dog'-skiven et Gude-nummer....
|
| Til top |
|
| |
Chris Cornell Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 272
|
| Sendt: 11 April 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vokalmæssigt er han på toppen på Badmotorfinger. Manden rammer et højt A på "Rusty Cage" det er normalt kun tenorer der kan det og Chris er bariton. Det eneste menneske jeg har hørt med større register er Prince der spænder over 8 oktaver (læs: Samtlige toner på et klaver) - men det er også umenneskelligt.
Badmotorfinger, Superunknown, Down on the Upside og Euphoria Morning er imo det bedste af det bedste. __________________ Mit Anlæg
NAD C355 BEE, Cambridge AZUR640C, NAD T515, SONY BDP-S350, Tannoy Sensys
DC1, Philips 32PFL7762D lcd.
|
| Til top |
|
| |