Forfatter |
|
Batman86 Udelukket fra forum

Dobb.prof. Mr. MBG
Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 277
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Har sådan en Iphone som jeg er begyndt at bruge til musik, både på farten og hjemme. og længe har jeg bare hentet musik ned via div. programer som man nu kan få på nettet. men er så begyndt at blive lidt øv, over den noget tvivlsomme kvalitet det er... så jeg tænkte, smart som jeg er hehe. at hvis jeg ville ha noget der er beder, måtte jeg jo nok til at betale for det, og nu da jeg havde sådan en iphone som bruges sammen med iTunes, og man ellers har hørt så meget godt om det program. prøvede jeg så at hive end 15-20 hurtige nr. ned til de der 8-10kr. stykket, og glædet mig til høre noget i ordenlig musik på min iphone, men nøj, hvor blev jeg skuffet! magen til til kromprimeret lyd skal man da høre længe efter.
Så ville høre om det er mig der har gjort noget forkert, eller kan man bare ikke få noget over nettet der er til at holde ud at høre på????!!!! __________________ Der Ud Af,-
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

Dobb.prof. Mr. MBG
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der andre steder hvor man kan hente i beder kvalitet? __________________ Der Ud Af,-
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men når det så er sagt så synes jeg faktisk 256 kbs mp3 eller AAC er ok til musik på farten ala i bussen eller på cykel, men det
er ikke noget man gider høre på ved koncentreret lytning eller derhjemme på anlægget.
__________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|

Dobb.prof. Mr. MBG
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det også ok på farten... men der hvor filmen knækker, er at jeg også gerne vil høre det der hjemme :) havde en lille bagtanke med at jeg havde fundet en smart løsning på, hvis man nu lige hørte et godt nr. i radio osv. så kunne man lige stik iphonen i computeren og køb nr. på f.eks iTunes og så ligge det på iphonen, og derefter over på anlægget :) og så var den skid slået...
__________________ Der Ud Af,-
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb CD'er og rip dem til iTunes i Apple Lossless. Du kan endda hente albummets cover så musikken optræder lige så 'flot' og nemt i dit iTunes og på din iPhone, som var det købt på iTunes Store.
|
Til top |
|
|

Dobb.prof. Mr. MBG
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemet er så bare jeg ikke har drev i min com. det er en af de der små :(
Så det skal være noget jeg kan hente ned fra nettet... __________________ Der Ud Af,-
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman86 skrev:
Problemet er så bare jeg ikke har drev i min com. det er en af de der små :(
Så det skal være noget jeg kan hente ned fra nettet... |
|
|
Du kan evt. investere i et eksternt drev, hvis du vil have muligheden for selv at rippe.
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman86 skrev:
Det også ok på farten... men der hvor filmen knækker, er at jeg også gerne vil høre det der hjemme :)
havde en lille bagtanke med at jeg havde fundet en smart løsning på, hvis man nu lige hørte et godt nr. i radio osv. så kunne
man lige stik iphonen i computeren og køb nr. på f.eks iTunes og så ligge det på iphonen, og derefter over på anlægget :) og så
var den skid slået... |
|
|
Derhjemme på anlægget er der ikke andet der duer end lossless filer efter min mening, enten flac Apple Lossles eller lign. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
jbdk Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 185
|
Sendt: 28 Marts 2010 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg undgår at købe musik på iTunes hvis jeg kan. Jeg køber musikken på CD og ripper den i iTunes. På den måde har man også altid en backup at musikken på CD (selvom det fylder på reolen).
Et eksternt CD/DVD drev til din netbook kan fås til under 200kr.
|
Til top |
|
|