Iøvrigt et rigtig fedt setup nummeret bliver afspillet på.
På forhånd tak!
/Jeppe
__________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
Sendt: 17 Juli 2010 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
Det lyder til at der er dømt ret fed lyd på det setup, højttalerne har jeg aldrig set før, er der nogle der kan snigle sig ind på navnet på dem og links
Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 17 Juli 2010 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
KillRoy skrev:
Nummeret hedder Ameno! Det er vidst Era der har lavet det..
Jeg er dig evig taknemmelig
__________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 17 Juli 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
Jensen100 skrev:
Det lyder til at der er dømt ret fed lyd på det setup, højttalerne har jeg aldrig set før, er der nogle der kan snigle sig ind på navnet på dem og links
Det er TAD horn. TAD er Pioneers professionelle afdeling og laver grej i absolut verdensklasse!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum