| Sendt: 14 August 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige nu kører serien allo allo om formiddagen på tv2 charlie kl 11(var der også i dag)Heartbeat (små og store synder)bliver vist mellem 17.40 og 19.30 også på tv2 charlie (har godt noget set dem meget det sidste par år måske endda længere) og b.la det lille hus på prærien bliver vist i hverdagen klokken 9.40 igen også på tv2 charlie
Elsker de serier, bare p...... dyrt at købe alle sæsoner (og man vil gerne have dem alle sammen på en gang) selv hvis en sæson koster 50 kr er det dyrt. Har da også været så heldig at købe hele rejseholdet til 150kr hos tp (mordkommisionen), klovn kan købes de billigste steder for ca 150kr for hele boksen, købte Olsen banden boksen den røde for under 300kr hos elgiganten, for måske 2½ år siden købte jeg linie 3 boksen til kun 100kr i fakta, seneste boks køb sidste år var landsbyen fra starten af 90'erne til 129 kr i bilka.
Vil utrolig gerne have hele serien af miami vice,magnum, dallas den med jr ewing, fint skal det være (selv om jeg også har set denne vidunderlige serie rigtig mange gange) det lille hus på prærien har jeg set for mange gange til at jeg vil eje den (min 3 gange alle afsnit og rigtig mange afsnit 5-8 gange nogen måske endda 10 gange), matador vil jeg også gerne eje men den kan ses gratis på bonanza og med mit hurtige internet er det ikke noget problem, har sikkert glemt en masse serier fordi de ikke bliver vist mere på danske,tyske kanaler og man derfor hurtigt glemmer dem (næsten).
Ud over at kigge hver uge hos tp,elgiganten,stereo studio og nogen få andre sider kan man så melde sig ind i en film klub så man kan få de der gamle fantastiske serier som man så første gang da man var ung (er årgang 75), så man kan få mange serier meget meget billigt, ofte koster en komplet serie omkring 1000kr eller mere, hvis den ikke findes som en boks som ofte er meget billigere end at købe filmene enkleltvis
|