Næh, det er da den samme plade ppp, ikke noget fikumdik med den! Det var da træls, måske skulle jeg prøve uden sub (en gang imellem)...
Jeg manglede lidt overblik og ro bag musikken på Supertræf, med Jorma/Mårten/bladelius/EAR, ellers intet.. Jeg har bare ALDRIG hørt bedre (stakkels mig) 
Herhjemme har jeg det efterlyste overblik, klart færre"keramiktendenser"(?)og al den dybde jeg kan genkende fra koncertsituationen.. (det har Sven- formand sjovt nok også..) I er godt nok nogle heldige asner - det gad jeg VIRKELIGT godt høre!
To løsningsforslag kunne være: revurdér din effektforstærker (ja her skal strømforsyningen forbedres og mit stelplan er svævende - der er nok noget at hente her, men zappen holder jeg nok fast i lidt endnu) og/eller lyt på en (reklame!)DCA-højttaler med(reklame!)lækkert synkronfilter. Det er IKKE udelukket!
Og tak for sidst ppp, altid rart at se og snakke med folk ude i virkelighedens verden.. Ja, selv tak det var virkeligt et vellykket træf!
Mvh. Jens/Modifix, -der dog irriterer sig over lidt brus i forforstærkerens højre kanal..
|