Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Cher - hvad er nu det ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 April 2004 kl. 02:08 | IP-adresse registreret  

Så har man glædet sig til at se DVD'en med Cher: The Farewell Tour, men jeg er blevet slemt skuffet. På min udgave er det som om volumen bliver skruet op lige i starten af nummeret når man kun hører Cher's stemme, men så når musikken begynder at spille sænkes volumen med en 3-4 dB. Det sker flere gange i løbet af koncerten og på alle lydspor (også dts)  . Hvad fanden er nu det for noget ? Flot koncert ellers, men elendigt produceret når volumen svinger så meget .   

Har i lignende erfaringer med denne DVD ?

Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 April 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Sådan er det med komprimeret lyd, desværre. Hvordan med hendes sangstemme; har man hørt den uden voice-coder siden 1960´erne??? Har man set Cher nøgen, som hun er, bare fordi hun intet tøj har på???
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 April 2004 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

Er det noget man gør med vilje for at fremhæve hendes stemme eller hvad ? Jeg syntes ikke fænomenet er til stede på hendes plader....
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Juni 2004 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:

Så har man glædet sig til at se DVD'en med Cher: The Farewell Tour, men jeg er blevet slemt skuffet. På min udgave er det som om volumen bliver skruet op lige i starten af nummeret når man kun hører Cher's stemme, men så når musikken begynder at spille sænkes volumen med en 3-4 dB. Det sker flere gange i løbet af koncerten og på alle lydspor (også dts)  . Hvad fanden er nu det for noget ? Flot koncert ellers, men elendigt produceret når volumen svinger så meget .   

Har i lignende erfaringer med denne DVD ?

Hvis du køre koncerten i i 2.0 er der ingen problemer af nogen art, ikke hos mig i hvert fald, det enste problem jeg har i DTS og DD 5.1 er at der kommer al for meget musik ud af centerhøjtaleren.

Det problem du har her har jeg kun opserveret hvis jeg køre lyden ud gennem mit fjensyn.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes