| Sendt: 18 April 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
Hvem i f*nd*n er André Rieu? En der har større hår end jeg
Nåmen, tak til Kurt Cubic von Giesella, for stor opmærksomhed i gerningsøjeblikket. Jeg mangler nu bare at den eksperimenterende jazz bliver representeret ved fx. Aurora/Aurora, en FREMRAGENDE Denon-optagelse. Denne titel er efterhånden søgt højt og lavt, men INGEN kan undvære den i egen samling ..
Mvh. Jens/Modifix von DCA - mit Crash und Curry.. (Cash and Carry)
|
|
|
Hejsa Modifusk & Vildbasse! André bedes du/I venligst glemme alt om. Det flotteste ved ham er vist hårpragten. Jeg har den omtalte skive, som er optaget i én eller anden jernbaneting i Dublin. Det er en fantastisk koncertoptagelse af en stribe totalt ligegyldige stykker musik. Konceptet bryder jeg mig ikke om, fordi man aldrig rigtig får tid til at finde sig selv. Det er nemlig en optagelse, hvor du ganske enkelt sidder blandt publikum - er du sindssyg en larm de laver. Well måske nogen synes godt om det, jeg holder mere af at blive fokuseret på musikken, så den får lov at bide emotionelt. På denne her måde, bevæges man ikke, man befinder sig i kontinuert rædsel og alarm. Resten indeholder lækkerier, prøv Saint Säins violin nr. 3 med chu yun - mums. Shumann nr. 1 skal man haste efter. Altso Sprach er nok den reneste af sin art ever on this planet. Og den sjoveste og mest mumsede af dem jeg kender er den der hedder Operiste med et lille Italiensk ensemble - det er bare for lækkert.
|