Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 16:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Min måde, hvordan gør du? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 04:08 | IP-adresse registreret  

Emnet er ikke off topic, men alligel uden for katalog . Emnet er nok nærmere henhæftet til det ulæselige , som altid står med småt, som man burde have læst, inden man skriver under.
Emnet burde jo nok hedde : en Hi-Fi nørds bekendelser. Behovet for at udvide sin horisont , eller i det mindste skabe et behov. det kender alle , ikke mindst industrien , med reklamens magtfulde greb. Der må jeg jo nok tilstå, at jeg er falden lidt af på det sidste. Velvidende om , at hvis jeg hopper på den, så koster kassen. jeg er nemlig begyndt at planlægge min musikhygge. musikhygge for mig, er en regnfuld dag, er tage bybussen ned i byen, og stå af ved den lokale Plade/cd pusher. man kan jo vel altid få en kop kaffe og en snak , om sidste nyt, der også var nyt i sidste uge.
Så gennemgår jeg altid skrammelkassen , for det der ikke rigtig sælger, eller for dens sags skyld, aldrig har solgt. det kunne jo være.
Sjovt nok, så finder jeg altid noget ukendt , men spændende _ jo et cover kan stadig sælge. Da jeg så når til tilbudskasserne, ja så går den vilde jagt, tror jeg har Deep Purple i mange afskygninger , nå made in Japan , kan man da godt lige købe igen for 3 gang, nu er det bare en anden presning. Upsadasse, Mit hawkeye ser - der var da lige den der fede skive med Gotthard til 50 kr, den havde jeg lykkeligt glemt, men glæden er stor , da mine små fingre fik greb om den. At blive genforenet med noget , man havde fortrængt, det er squ lykken. Man mærker straks , man bliver et 100 % bedre menneske , det er ikke ringe

Da det så stadig regner uden for Pladepusheren, kan man jo altid , slå ham for et par plakater, det blev så til ledzeppelin, men de må ikke koste, du skal bare have dem, da du er den mest inkarnede LedZeppelin sjæl , der eksisterer. Normalt sælger han dem ikke, men han kan jo godt se pointen, så det blev , til 4 plakater gratis.
Efter , at have lagt ca 600 kr på disken og regnen er hørt op, passer det med, at man kan stå på bybussen igen , og hjem.

Når jeg kommer hjem , er det i tørt tøj, og anlægget bliver sat på kogeblus, ikke hårdt, men tilpas velopvarmet. Når det har stået og småsimret i halv time, er det tid , at sætte skiverne over. Disse skal dog ikke vendes sådan ca 10 min , på hver side, nej det er cdér , jeg har købt.
Så bliver der ellers råhygget med moderat lydstyrke, og en flaske rødvin , medens man endnu atter en dag fik noget ud af en regnfuld dag.
Det var min måde, at slå en ellers kedelig dag ihjel på, men hold op, hvor man hygger .
Hvordan gør i ?
mvh Space    

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes